Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-08-2003, 21:28   #1
Supermedlem

zzee sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: ULLENSAKER
Meldinger: 890
MP Rating: 0% (0)
zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.
Hva drikker dere på byen??

Jeg er mest glad i øl, jeg. Tenkte jeg skulle utvide horisonten neste gang jeg skal ut(håper det ikke er lenge til.)

Er det noen som har noe virkelig godt å anbefale.(liker ikke kjempe søte drinker.)

zzee
zzee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2003, 21:30   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 6,774
klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.klaras har et ubeskrivelig bra rykte.

Pærecider Kjøper egentlig ikke så mye drikke ute.Det holder med det på vorspielet
klaras er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2003, 21:31   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: The Muppets Show
Meldinger: 893
ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.ekkir er fantastisk mot andre.

Personlig synes jeg Battery/Vodka er godt
Og en rusbrus i ny og ne er heller ikke å forakte...

Også synes jeg whiskey er godt
ekkir er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2003, 21:37   #4
TTyranna
Gjest

Meldinger: n/a

Spritzer Halvt glass hvitvin og halvt glass farris. Da holder man lenger
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2003, 21:37   #5
Shakira
Gjest

Meldinger: n/a

Bacardi Breezer Lemon , det er kjempegodt...
Jeg får så himla vondt i huet av øl jeg
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2003, 21:39   #6
Supermedlem

zzee sin avatar

zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.zzee er fantastisk mot andre.

Får egentlig vondt i hue av øl jeg og. Men tror det kommer av at mange steder vanner de ut øllen???!!ikke vet jeg?
Men flaskeøl funker helt fint.
zzee
zzee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2003, 21:44   #7
Seniormedlem

*Trixie* sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,635
*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.*Trixie* har mye å være stolt av.

Jeg drikker Fjellbekk, Sex on the beach og vodka og battery er heller ikke vondt.

"Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var livet"...
*Trixie* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2003, 21:47   #8
VIP-Medlem

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 6,413
Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.Teofelia har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan anbefale rødvin!

Teofelia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2003, 21:50   #9
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,926
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Vin på vorspiel - jusbjus eller øl på byn - eller vann
Men så ofte som jeg er på byen, bør ikke min "stemme" telle
Gammel 15-08-2003, 21:51   #10
Supermedlem

zzee sin avatar

ÅÅÅ ikke Rødvin på meg. DÀ blir jeg sååå sørpe dr....! Så det er farlig for meg!
zzee
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:25.