Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-08-2009, 19:05   #1
Supermedlem

Monicamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Nordland
Meldinger: 804
MP Rating: 0% (0)
Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.
Hva er stellebord på engelsk?

Tenkte å se etter stellebord/kommoder på eBay, men har ikke peiling på hva det er på engelsk.
Google sin oversetter mente at det var "stellebord" eller "stelle board" hvis man delte det opp, men jeg tror jeg er uenig.

Jeg syns rødprikking er teit, jeg!
Monicamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2009, 19:09   #2
Seniormedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 2,135
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hva er stellebord på engelsk?

Nursing table

Bebb2 er ventet i april 2010
Lykkelig77 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2009, 19:37   #3
Supermedlem

Monicamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Nordland
Meldinger: 804
Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.

Tusen takk for svar!

Jeg syns rødprikking er teit, jeg!
Monicamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2009, 19:45   #4
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 675
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Evt. changing table.
Gammel 16-08-2009, 21:22   #5
VIP-Medlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,206
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg går for changing table..
Gammel 16-08-2009, 21:53   #6
Supermedlem

Teeny sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 834
MP Rating: 100% (1)
Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.Teeny har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ville også sagt "changing table"
Gammel 17-08-2009, 05:01   #7
mac
Supermedlem

mac sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Down under
Meldinger: 1,441
mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.mac har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykkelig77 Vis post
Nursing table
Det blir amme bord det
Heter nok changing table, men siden jeg snakker aussie engelsk er det godt mulig engelskmenn eller amerikanerne sier noe annet
Gammel 17-08-2009, 07:30   #8
Supermedlem

Serit@ sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Finland
Meldinger: 954
Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.Serit@ har et ubeskrivelig bra rykte.

......mothercare.com caller de for changing unit. De holder til i UK.

Serit@ er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:05.