Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-03-2003, 22:13   #1
Supermedlem

Linee sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 944
MP Rating: 0% (0)
Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.
Hvem var din ledsager under fødselen?

Var det barnepappaen, moren din, en venninne eller andre??

På mitt første snitt var det bare mannen min. Mamma og pappa kom til meg mens jeg lå på post-operativ og fikk være hos meg en stund der.

På snitt nummer to så ønsket jeg å ha både mamma og mannen min ved min side. Jeg fikk godkjent det av alle helt til jeg lå på operasjonsbordet, da sa anestesilegen nei.
Mamma fikk da stå rett utenfor operasjonsstua og kikke inn igjennom vinduet der. Når Tobias var ute av magen min så fikk hun komme inn til oss.

For meg var det ufattelig godt å vite at hun var i nærheten, med tanke på omstendighetene rundt dette snittet....

Så hvem hadde dere med dere??? Og svarte de til forventningene?

Storebror Alexander's minneside. F.120300, d. 240300 *Always loved, never forgotten...*
Linee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2003, 22:24   #2
Veteranmedlem

fant sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sånn ca midt i skaue
Meldinger: 3,674
fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.fant er fantastisk mot andre.

På fødsel nr 1 og 2 var barnefar med på fødselen. Forventa ingenting jeg da
Nr 3 var jeg alene, og synes det var veldig greit

fant er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2003, 22:25   #3
Seniormedlem

Mimsen sin avatar

Sted: Romsdal
Meldinger: 2,905
Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.Mimsen har en strålende fremtid.

Mannen min var med meg første og tredje gangen. Han var så flink atte! Andre gangen var det bare jordmor og barnepleier til stede. Det gikk så fort at da mannen min endelig kom, låg gutten på magen min og koste seg
Gammel 19-03-2003, 22:30   #4
Supermedlem

lisaa sin avatar

Sted: Brandbu
Meldinger: 859
lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.lisaa er fantastisk mot andre.

Var alene med alle legene og sykepleierne jeg Gubben fikk ikke engang vite at han var blitt pappa før dagen etterpå...

Jeg var i Rogaland, han på østlandet (der vi har bodd sammen siden poden ble født). Mamma og pappa satt på gangen og venta mens jeg hadde snittet. Tror ikke det var noen av oss som tenkte tanken på at en av dem skulle bli med inn. Ting skjedde litt for fort.

Foreldra mine ville jo ringe gubben min og si ifra, men jeg nekta dem (jau, var nok litt forfjamsa ja, hehe). Jeg mente at jeg skulle ringe han selv når jeg bare var ferdig med snittet

Men om det engang blir en neste gang (Håpe), så vil jeg helst ha gubben med...

lisaa og gutta født juli -00, oktober -05 og sistemann 25 april -07
lisaa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2003, 22:41   #5
Æresmedlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 10,082
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde med meg sambo og mammaen min. Synes det var flott å kunne dele noe så fantastisk med de 2 personene som betyr mest for meg her i verden. Dvs. de var med begge to fram til jeg ble trilla ned på operativen da, eller hva det nå er det heter når man tar keisersnitt. Vil ha med begge to neste gang også, såframt det passer for mamma.

sitter bakovervendt i Britax Secura og Britax TWE + april-10
Hobbyblogg
emin er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2003, 22:41   #6
Eadni
Gjest

Meldinger: n/a

æ hadde første me mæ mamma'n min. Barnefaren kom under press rian, men æ pekte på han me et skummelt blikk å viste han ker døra sto... Fødselen varte i 6 timer, å han prioriterte heller å få løs en eller anna traktor som hadde kjørt sæ fast...

På nummer to hva barnefaren me Da e det VIKTI å få me at ungan mine ikke har samme far
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2003, 23:52   #7
Medlem

Sassa sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 309
Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.Sassa vil raskt nok bli berømt.

Her var sambo med fra begynnelse til slutt. Følte meg veldig alene bare han gikk på do..
Gammel 20-03-2003, 00:08   #8
Medlem

Meline sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 261
Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.

For meg var det en selvfølge at mannen min skulle være med (og ingen andre!) - og sånn ble det
Meline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2003, 00:10   #9
tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Mamma og typen min var med på fødselen!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2003, 00:18   #10
puu
Veteranmedlem

puu sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 3,863
puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.puu har mye å være stolt av.

Mamma kjørte oss til sykehuset, hun var med inn, men dro igjen når jeg fikk tildelt fødestue.
Samboeren min var der hele tiden
puu er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:32.