Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-06-2009, 06:19   #1
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 931
MP Rating: 0% (0)
Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.
Hvilken farge på sko og veske...?

Har kjøpt meg en råfin, lysegul kjole jeg skal bruke i bryllup til helgen. Men hvilken farge burde jeg da ha på sko og veske?
Har et sjal av denne typen til:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Kjolen er hakke lysere enn de gule blomstene på denne kjolen
Gammel 14-06-2009, 06:26   #2
Medlem

mammatil5små sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 287
mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.
Sv: Hvilken farge på sko og veske...?

Rålekker kjole!
Jeg tror jeg ville valgt en av bunnfargene. Enten hvitt eller den grålige(?).
Gammel 14-06-2009, 06:32   #3
Supermedlem

Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.Millenia har en strålende fremtid.

er ikke denne kjolen, men sjalet er som denne... Kjolen er helt lysegul.. men jeg har tenkt litt som deg...
Gammel 14-06-2009, 06:34   #4
Medlem

mammatil5små sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 287
mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.mammatil5små er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Millenia Vis post
er ikke denne kjolen, men sjalet er som denne... Kjolen er helt lysegul.. men jeg har tenkt litt som deg...
Jeg lurte litt på det etter at jeg hadde svart.
Men jeg tror jeg uansett ville gått for nøytralt. Tror hvitt blir fint uansett!
Gammel 14-06-2009, 06:42   #5
Supermedlem

Blir ikke hvitt i tillegg til lysegult kanskje litt lyst opp mot bruden? Var litt innom "mørkegull", men så har kjolen noen perler ved brystet til "sølv"....
Gammel 14-06-2009, 07:45   #6
Medlem

Givenchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 343
Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.

Jeg ville valgt sølvfarget sko og veske, siden det er en del grått i sjalet. Nå vet jeg jo ikke hvilken skotype som passer best til kjolen, men sølvfargede høye sandaler er lekkert!

Må innrømme at jeg synes at hvite sko ikke er noe fint, passer stort sett kun til brudekjole etter mitt syn...
april 2007
Givenchy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-06-2009, 18:13   #7
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 4,304
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ville valgt en helt blå farge.
Gammel 14-06-2009, 18:18   #8
Supermedlem

Theamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,186
Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.Theamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lex Vis post
Jeg ville valgt en helt blå farge.
Jeg også!
Gammel 14-06-2009, 18:21   #9
Supermedlem

Celinesmamma sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 858
Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.Celinesmamma har en strålende fremtid.

Ville godt for sølv jeg i sko og veske.

Jobber i en veskebutikk. Det vil ikke være lett og finne sko og veske i lik gulfarge eller blåfarge. Og vil du være heldig og finne en av delene, tviler jeg på at du vil finne begge deler i samme farge.

Gå for sølv er mitt råd.
Gammel 14-06-2009, 21:29   #10
Seniormedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,550
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

sølv! eller muligens hvitt..

hvor er den kjolen du viser til å finne??? link? eller link til den blomstrete
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:19.