Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2004, 18:16   #1
Medlem

Aminah sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 318
MP Rating: 0% (0)
Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.Aminah er som en lysfontene.
Hvor fremkalle digitalbildene?

Jeg har en masse bilder liggende på datan som jeg skal fremkalle via nettet, hvilket firma synes du er best?
Aminah er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2004, 18:24   #2
Seniormedlem

Pica sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,780
Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.Pica er et navn alle kjenner.
Sv: Hvor fremkalle digitalbildene?

Som nyervervet eier av digitalkamera, lurer jeg også på dette!
Gammel 03-10-2004, 18:24   #3
Supermedlem

sola1 sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 823
sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.

Vi bruker fujicolor. dem er helt ok!
Gammel 03-10-2004, 18:24   #4
Supermedlem

sola1 sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Buskerud
Meldinger: 823
sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.sola1 er fantastisk mot andre.

Vi bruker fujicolor. dem er helt ok!
Gammel 03-10-2004, 18:39   #5
Veteranmedlem

Tove sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Orkdal
Meldinger: 3,001
Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.Tove har en strålende fremtid.

Tar meg selv i å lure på om jeg skulle jobbet for dem, siden jeg til stadihet reklamerer for dem...men de er hvertfall best! Eurofoto
Gammel 03-10-2004, 18:42   #6
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,689
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Hva med fotoknudsen? Der er det veldig enkelt og greit iallfall.
Også kan du bestille bilder på kopper, t-schorter, som puslespill m.m. De er sikkert ikke de eneste, men... Jeg har album hos de. Synes det virker veldig greit.
Gammel 03-10-2004, 18:44   #7
Æresmedlem

FlyAway sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: Farmen
Meldinger: 10,932
FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.FlyAway har et ubeskrivelig bra rykte.

Eurofoto/MineBilder.no er best med mitt kamera

Et tips er å teste. Send noen like bilder til noen fremkallere, du får som regel 10 gratis bilder først uansett. Send som sagt noen like, og se etter hvem som fremkaller best for ditt kamera
Gammel 03-10-2004, 18:45   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Har brukt preus.com til nå, men er gått over til eurofoto! Den er utrolig lettvindt, så den anbefaler jeg
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2004, 18:47   #9
Medlem

ville sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 155
ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.ville er bare skikkelig grei.

Jeg har også brukt metoden med gratisprøver, eller sendt litt her og litt der for å sjekke kvaliteten, men nå når jeg skulle rydde opp litt, og bestille bilder fra 2002 og frem til i dag var det ett kriterie jeg hadde: det skulle være billig! Jeg batalte da 0.95 kr hos extrafilm.no. Kvaliteten er helt ok (for mitt kamera iallefall). Klarer ikke å se forskjell på digitale og vanlige bilder. Litt mye styr med opplasting, men regner ikke med at det er lettere andre steder.
Gammel 03-10-2004, 18:51   #10
Veteranmedlem

Smeeka sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: BattleGrounds
Meldinger: 3,996
Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.Smeeka har en strålende fremtid.

Anbefaler Fotoknudsen, anbefaler IKKE Eurofoto. Eurofoto har elendig kundeservice dersom det skulle skje noe feil, i tillegg synes jeg de gjør en dårlig jobb med bildene mtp hva de tar seg betalt.

Smeeka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:25.