Hva med fotoknudsen? Der er det veldig enkelt og greit iallfall.
Også kan du bestille bilder på kopper, t-schorter, som puslespill m.m. De er sikkert ikke de eneste, men... Jeg har album hos de. Synes det virker veldig greit.
__________________ Mini og Vesla (f.21.10.03) og Veslemann (f.01.07.08) 18.8.2007.
Et tips er å teste. Send noen like bilder til noen fremkallere, du får som regel 10 gratis bilder først uansett. Send som sagt noen like, og se etter hvem som fremkaller best for ditt kamera
Jeg har også brukt metoden med gratisprøver, eller sendt litt her og litt der for å sjekke kvaliteten, men nå når jeg skulle rydde opp litt, og bestille bilder fra 2002 og frem til i dag var det ett kriterie jeg hadde: det skulle være billig! Jeg batalte da 0.95 kr hos extrafilm.no. Kvaliteten er helt ok (for mitt kamera iallefall). Klarer ikke å se forskjell på digitale og vanlige bilder. Litt mye styr med opplasting, men regner ikke med at det er lettere andre steder.
Anbefaler Fotoknudsen, anbefaler IKKE Eurofoto. Eurofoto har elendig kundeservice dersom det skulle skje noe feil, i tillegg synes jeg de gjør en dårlig jobb med bildene mtp hva de tar seg betalt.