Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-02-2004, 14:14   #1
linselusa
Gjest

Meldinger: n/a
Noen som har bestilt kontaktlinser over nett?(Annonsen her inne.)

Jeg tenkte jeg skulle det.

Jeg var hos optikeren og 5 mnd siden så jeg vet akkurat hva jeg skal ha.

Har noen prøvd å bestille?
Hva kostet det med mva?
Tok det lang tid og når ble pengene trukket fra konto?

(Jeg fikk ikke gjennom min betaling.Er det fordi jeg ikke har penger på kontoen nå?Får penger imorgen.)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2004, 18:54   #2
Supermedlem

Allimac sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,117
MP Rating: 0% (0)
Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.Allimac er som en lysfontene.

Min mann bestillte linser fra lensway.no og da tok det vel 1 uke før de kom i posten. De sendte med giro, så vi betalte etter de var mottatt. Mye rimeligere enn hos optikeren.
Gammel 02-02-2004, 23:31   #3
Unregistered
Gjest

Jeg har bestillt linser mange ganger fra nette, men du ,å ha penger på kontoen får å kunne kjøpe..hvertfall på dem de raklemere med her inne på NM.

på lenseaway trenger du ikke d..linsene kommer etter noen dager.

Jeg er kjempe fornøyd!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-02-2004, 00:16   #4
TBM
Supermedlem

TBM sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,070
MP Rating: 0% (0)
TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.TBM er fantastisk mot andre.

Men hvor får dere utført kontrollene?

Skal man betale for de hos en optiker, kan vel vinninga fort gå opp i spinninga?

Eller dropper dere kontrollene? Hvor lurt er det i forhold til å gamble med synet sitt?
Gammel 03-02-2004, 06:51   #5
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,657
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg bestiller hos LensWay, og synes det er enkelt og greit.

Ang. det med kontroller så koster de ikke så mye som det jeg sparer (jeg sparer meg faktisk 700,-, betaler halve prisen i forhold til hos optiker!) så det vil uansett lønne seg.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2004, 17:40   #6
linselusa
Gjest

Ok,man må ha penger på konto for å bestille her : http://www.yourlenses.no/

LensWay...Link takk?
Hva ble prisen på?

Jeg skulle bestille månedslinsene til Bausch og laumb..softlens66.
Det kom på,for begge øynene og for 6 mndr,på 500-600 kr.(Så vidt jeg husker.)

Tenkte i grunn å kutte ut synstesten denne gangen.
Er der to ganger i året,og synet har vært stabilt de siste 4-5 gangene.
Gammel 05-02-2004, 17:42   #7
linselusa
Gjest

lensway.no ja

Da lurer jeg kun på prisen
Gammel 05-02-2004, 18:15   #8
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,657
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

www.lensway.no

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-02-2004, 18:40   #9
linselusa
Gjest

cannot find server...
Får prøve igjen etterpå.
Gammel 05-02-2004, 19:25   #10
Tidligere bruker
Gjest

.....

Sist endret av Carin; 10-08-2004 kl 23:23.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:41.