Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 22:46   #1
Seniormedlem

Krynkel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 2,620
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
Noen som har vært bøssebærere for tv-aksjonen?

Jeg og poden skal være bøssebærer under årets tv-aksjon, og lurer på om det er andre her som har vært det og kan fortelle litt om hvordan det var?
Om folk var greie når dere ringte på, ja rett og slett dele litt erfaringer med oss

Krynkel og Poden 6 1/2 år
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 00:04   #2
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 741
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.
Sv: Noen som har vært bøssebærere for tv-aksjonen?

Dette lurer jeg også på. Vil også gå med bøsse for denne tv aksjonen.
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 00:16   #3
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,195
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Lurer selv.
Når er det ?
Jeg klarer hvertfall ikke å si nei når barn kommer med bøssa.
Også syns jeg det er utrolig fint at barn kan være med å samle inn penger til noe sånt
Gammel 11-10-2008, 10:18   #4
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,383
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott at dere vil stille opp

Har selv vært bøssebærer i flere år, og i år skal jeg gå sammen med knerten min på 6 år

Det å gå rundt som bøssebærer for tv-aksjonen er verdens enkleste jobb. De aller fleste er klar over at du kommer og har allerede penger liggende klare. I noen hus åpner de ikke døren - selv om de tydelig er hjemme. Da bør en bare respektere at de ikke ønsker/har mulighet til å gi noe, og gå videre. En del har ikke fått det meg seg, men springer å finner penger, og en del sier høflig nei.

Har aldri gjennom de årene jeg har gått opplevd noen som har vært negative til at vi kommer

Tv-aksjonen er neste fredag og inntekten går til blå kors
Gammel 11-10-2008, 11:19   #5
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 741
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Everio Vis post
Tv-aksjonen er neste fredag og inntekten går til blå kors

Hmmmm. trodde det var søndag den 19 jeg...
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 12:51   #6
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,083
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Babyfly Vis post
Det stemmer.

Jeg var bøssebærer da jeg gikk i 7. klasse, så det er jo lenge siden. De fleste folk var hyggelige og gav godt. Flott at folk stiller opp som bøssebærere!
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 13:54   #7
Supermedlem

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,006
Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.Meta har mye å være stolt av.

Jeg har bare skaffet folk til å gå med bøssene. Men i år sa mannen ja, at vi kunne gå.

Dagen etter en jubileumsfest.
Gammel 13-10-2008, 09:31   #8
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,122
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg har vært bøssebærer, og det er virkelig årets hyggeligste søndagstur.

mange har ventet på at du skal komme og står klar med pengene, endel er ikke hjemme - for det ER faktisk lov å reise bort denne dagen også!! (og noen er jo også bøssebærere..), og noen velger å ikke åpne, og det er jo greit nok (personlig syns jeg det er bedre å åpne og si nei takk, men jeg respekterer at ikke alle er enige i det).

jeg har aldri opplevd noe negativt - bare positivt. og så er det en hyggelig og meningsfull søndagstur, og man føler etterpå at man har vært med å bidra litt aktivt ut over pengene. mener en runde her jeg bor tar ca 1-2 timer, det er passe (men tror man kan dele opp hvis det er nødvendig/ ønskelig).

ha en god tur!!

Charlie & Prinsessen, født 02.06.2003 og Tingeling, født 02.11.2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 12:29   #9
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,696
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

De siste 2 årene har hele familien vært med på årets mest hyggelige og nyttige søndagstur! Vi har hatt det kjempefint sammen.
Folk er veldig positive når vi banker på døra. Mange står klar med pengene og venter på oss.
Vi skal selvfølgelig gå denne søndagen også. Anbefaler alle å gjøre det samme, ta med dere mann og barn ut på søndagstur med et godt formål.
Det er kjempehyggelig!
Gammel 14-10-2008, 18:00   #10
Veteranmedlem

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 4,383
Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.Everio har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Babyfly Vis post
he-he, søndag ja

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:50.