Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-10-2004, 11:28   #1
Medlem

Luli sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 214
MP Rating: 0% (0)
Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.Luli er som en uslipt juvél.
eek Overnaturlig..

Jeg lurer på om noen av dere damene har opplevd noe overnaturlig noen gang?
Gammel 30-10-2004, 11:36   #2
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,806
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Overnaturlig..

Jeg tror ikke på sånne ting idet hele tatt, men må nok si at jeg begynner å lure noen ganger
Kanskje det finnes mer mellom himmel og jord????
Gammel 30-10-2004, 11:55   #3
KP
Veteranmedlem

KP sin avatar

Sted: Sunnmøre
Meldinger: 4,958
KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.

Har ikkje opplevd det sjøl men kjenne mange som har. Det seiast at det er kun dei som ikkje er redd for det som opplev det. Og eg er pissredd...

Men eg trur absolutt at det er meir mellom himmel og jord som ligg ovanfor vår fatteevne.
Gammel 30-10-2004, 12:21   #4
Supermedlem

Midnight sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 775
Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.Midnight har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av KP
Det seiast at det er kun dei som ikkje er redd for det som opplev det.
Jeg tror det er mye sant i det KP sier her.
Min mor er ikke redd for slikt. Hun sier til alle som er redd for spøkelser eller gjenferder o.l., at de må vise det henne, for hun har lyst til å se dem.

Da hun var i tjueårene, opplevde hun at hun ble hjemsøkt av noe midt på svarte natta. Hun kunne ikke helt forklare hva det var, men et eller annet var det. Men hun ble mer nysgjerrig enn redd.

Snakk om dame! Jeg ble jo dritredd bare jeg satt der og hørte på
Gammel 30-10-2004, 12:51   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Har ingen interesse av å møte overnaturlige vesener fra det ytre rom, jeg. Tror ikke vi har noe særlig til felles, lite å snakke om rett og slett. Når de skal velge seg ut et spennende menneske å ta kontakt med, så faller valget på Gry Jannicke Jarlum fremfor The president of the USA f.eks. Helt uforståelig for meg. Tror ikke vi har noe særlig felles interesser, nei...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2004, 12:53   #6
KP
Veteranmedlem

KP sin avatar

Sted: Sunnmøre
Meldinger: 4,958
KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.KP er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av konsulenten
Har ingen interesse av å møte overnaturlige vesener fra det ytre rom, jeg. Tror ikke vi har noe særlig til felles, lite å snakke om rett og slett. Når de skal velge seg ut et spennende menneske å ta kontakt med, så faller valget på Gry Jannicke Jarlum fremfor The president of the USA f.eks. Helt uforståelig for meg. Tror ikke vi har noe særlig felles interesser, nei...
Gammel 30-10-2004, 13:10   #7
Seniormedlem

Zephyr sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,770
Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.Zephyr har en strålende fremtid.

Å ja da. Jeg har bilder av en gammel seilskute liggende, tatt på en stormfull høstdag for maaange år siden. Bestilte dobbel kopi, og får tilbake 1 bilde m/seilskute, 1 uten og negativer uten skute i det hele tatt Faren min var med meg for å se på båten, så det er ikke tull!

Videre kan jeg innimellom "se" katten til foreldrene mine når jeg er der, den kommer gående bortover langs veggen sånn som den pleide. Bortsett fra at den forsvant (=døde) for minst 1,5 år siden.
Zephyr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2004, 13:12   #8
mp
Supermedlem

mp sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Asker
Meldinger: 598
mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.mp er som en uslipt juvél.

Overnaturlig og overnaturlig... Det nærmeste jeg kommer ihvertfall:

Hadde kveldsvakt på jobb og det var jeg som hadde ansvaret og den eneste som hadde nøkler. Medisinrommet skal alltid være låst, men da jeg gikk forbi så jeg at døra sto på gløtt. Tittet inn og låste døren igjen. 30 min senere sto døra på gløtt igjen!! Det var altså kun jeg som hadde nøkler til det rommet! Jeg gikk inn og der lå begge sylinderene til låsen på medisinskapet på gulvet. Det så ikke ut som noen hadde brutt de opp, ingen merker på dem eller sagflis rundt der. De lå bare løse på gulvet og dørene til medisinskapet sto oppe. Måtte tilkalle polliti. Men fant ikke ut av hva som hadde skjedd. Spooky..!!
mp er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-10-2004, 13:56   #9
Veteranmedlem

Phoeebee sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,706
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har hørt farfaren min gå gjennom rommet etter at han var død. Jeg vet det må ha vært han, for det var den samme subbende gangen, og den eneste andre i huset var farmor, og hun var på kjøkkene og vasket gryter. Jeg hadde lagt meg i soverommet deres. Syns egentlig det var godt å høre at han passet på meg...

Tror også at Malin har sett den gamle hunden til foreldrene mine, Shäferen Nappo. Han bodde i et "hull i veggen hundehus" som pappa hadde laget på terassen. Dette hullet var sperret av en sprinkelseng. I sommer var malin alene på terassen når hun plutselig sier: Heiiii, og legger seg ned og kikker under sprinkelsengen mens hun strekker armen mot hullet. Og det har IKKE vært en rotte, for terassen er i andre etage, og eneste mulighet tilå komme inn der er døren inn i stuen... Syns det og var ganske koselig jeg!
Gammel 30-10-2004, 14:05   #10
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 00:05.