Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-08-2009, 13:32   #1
Medlem

Medlem siden: Aug 2007
Sted: Finnskogen
Meldinger: 388
MP Rating: 0% (0)
CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.CillaBerg har en strålende fremtid.
Snart helg!! Har du noen planer??

Da klokka blir 16 stenger jeg Møller bil sitt sentralbord og vender nesa mot hytta!!!
Skal bli så deilig!!
På vei til hytta blir det en tur innom Ikea.

I morgen har vi planer om en tur på Toys R Us i Sarp for å fylle opp skolepennalene!!! Samt finne bokbind o.l.

Resten blir bare å slappe av...ned i vannkanten og se etter krabber og annet som svømer rundt der!!

Har pakket klær i de tanker at det blir en våt helg(regn), så ute skal vi være uansett!!! Det er digg etter en uke innendøs på jobb!!

M050801
H280103
V050705
CillaBerg er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 13:38   #2
Moderator

isilme sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 14,015
isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.isilme har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Snart helg!! Har du noen planer??

Høres deilig ut, kos dere!
For min del blir helga rolig, tror jeg. Skal straks hente ungene i barnehagen, og så kjører vi for å møte pappa'n, som skal ha de i helga. Jeg skal til kjæresten en tur, spise taco og kose oss tenker jeg. I morra kjører jeg hjem igjen, for jeg gidder ikke være med på konsert. Så da blir det rolig hjemme-alene-kveld, med film og noe god mat eller noe i den retning.

God helg, folkens!
Gammel 14-08-2009, 14:18   #3
Veteranmedlem

Bambi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 4,084
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.

Rolig i dag, går mest i rydding. i morgen er det familieselskap for lillegutt som fylte 3år på mandag å så skal jeg på fest på kvelden. Søndag blir det nok en gåtur med familien.

God helg alle sammen
Bambi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 14:47   #4
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 8,509
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg må vel ut å kjøpe gave til venninna mi, men ellers har jeg ingen planer. Jo, jeg skal redigere ett tonn med bilder fra ferien...

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 16:39   #5
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,845
Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.Itherska har en strålende fremtid.

Idag skal jeg bare slappe av og imårra tidlig klokka 8 skal vi overraske ei venninne med utdrikkningslag. Håper og snuppa kommer imårra kveld,ellers ser jeg henne ikke før søndag og det blir altfor lenge
Søndag er det egentlig slektstreff klokka 12 i Sandefjord,men tviler på at vi drar
Gammel 14-08-2009, 18:29   #6
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 16,866
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Rolig helg her også I morgen har vi faktisk ingen planer. Og på søndag skal jeg bare sende snuppa i en bursdag. Veldig herlig med avslapningshelg.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:06.