Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-10-2006, 12:56   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
7mnd gammel baby med e.coli

Leste på tekst tv istad at en 7 mnd gammel baby er smittet av e coli! Jeg bloir livredd jeg.har en baby på samme alder og det er jo begrenset hva disse små spiser. så nå er jeg redd det kanksje viser seg at det er noe smitte i barnematglass eller lignende.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2006, 13:00   #2
Veteranmedlem

Nete sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 4,232
MP Rating: 0% (0)
Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.Nete har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 7mnd gammel baby med e.coli

Kanskje den fikk det via drikkevannet??
Nete er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2006, 18:20   #3
Purreløkjomfruen
Gjest

Du må vel bare prøve å slappe av, for det er ikke så lett å finne ut hvor sånt kommer fra. Bare lev normalt du.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2006, 23:17   #4
Uregistrert
Gjest

har vært litt for mye tull med den e colien nå i den siste tiden. for ikke å snakke om hvor lang tid det tok før de fant kilden sist da så mange små barn ble rammet. skal man gå rundt å være redd for alt man putter i seg? ikke minst hva barna våre får i seg! tragisk alt sammen. jeg var velduig glad i morrpølse før og salami men nå tør jeg ikke spise det lenger. ikke får mine barn det heller. kjøttdeigen kan man steke så bra at man er så og si trygg men å legge livet til mine barn i gilde sine hender tør ikke jeg lenger.
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:57.