Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-08-2004, 13:30   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
lei_seg Angst...

Jeg fikk en nydelig baby for 4 måneder siden,men føler at noe hindrer meg fra å nyte livet fullt ut....sliter mye med kroniske plager, noe ingen andre legger merke til. Har blant annet masse sykefravær på den jobben jeg har grunnet dette. Men sjefen der tror meg ikke(selv om jeg har erklæringer fra lege)fordi det er plager som ikke syns.... På grunn av disse kroniske plagene har jeg egentlig stengt meg mer og mer inne. Begynte allerede mens jeg gikk gravid. Jeg sa til meg selv at alt ble sikkert bedre når babyen kom,men dengang ei......
Føler jeg ikke kan prate med andre jeg kjenner om dette, og samboeren min virker som har bare tror at jeg må ta meg sammen...det er ikke lett....

Noen flere som er i samme situasjon?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2004, 20:38   #2
Supermedlem

Maysamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 681
MP Rating: 0% (0)
Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.Maysamor har en strålende fremtid.
Sv: Angst...

Huff stakkars deg.. Det høres ikke noe godt ut å gå sånn.
Jeg har ikke så mange fysiske plager, men har vært mye plaget med angst. Du burde absolutt finne noen å snakke med. Enten en god venninne eller din mann, eller kanskje en psykolog. Det er ikke så bra å gå å tenke på mye rart uten å ha noen å dele det med. Hvis du ønsker noen å snakke med som du ikke kjenner så kan du sende meg en PM..
Masse trøsteklemmer til deg!!
Gammel 05-08-2004, 21:33   #3
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,474
MP Rating: 0% (0)
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Angst...

Ikke mange plagene her heller men har hatt min del av angst ja Synes det er tåplig av samboeren din å ikke t adeg alvorlig men samtidig vet han nok ikke hva som feiler deg.
Mann min var også san i begynnelesen, gi han masse informasjonshefter osv å få han til å lese litt om dette. Det gjorde susen her i huset og han støtter meg 100%.

Send meg gjerne en PM om du vil

Snakk med legen din og få henvisning til psykolog!

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:46.