Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-10-2008, 13:42   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Barndåp m/hemmelig bryllup

Er det noen som har hatt det?
Altså overasket til med bryllup samtidig som barndåpen?

Vi har tenkt litt på det... men problemet er at barndåpen har vi tenkt og legge til
2.juledag. Lurer på om de gjennomfører bryllup da... ? spesielt samtidig som barndåp tenker jeg.... Hvordan ordner man det praktiske rundt det for å holde det hemmelig?
(Vi kommer kun til å fortelle forloverene som også er faddere)
Vi tenkte og gjøre det litt enkelt også holdt en fest for venner og annen familie utpå våren engang. Er det noen som har vært i et slikt bryllup? negative/positive erfaringer
samt tips og planlegging og praktisk gjennomføring taes imot med takk!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 16:09   #2
Seniormedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 2,387
MP Rating: 0% (0)
Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.Helene26 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Barndåp m/hemmelig bryllup

Jeg vet om noen som gjorde dette. Da fikk familien beskjed om å sitte igjen i kirka. når alle gikk. Brud og brudgom gikk opp kirkegulvet når kirka var tom osv. Vet ikke helt hva presten sa for å holde de igjen, men det funket iallefall Lykke til med planlegging!

HUSK: En dag av gangen er nok. Ikke se deg tilbake - fortiden er forbi. Ikke la den tære men la deg lære. Og ikke vær bekymret over fremtiden for den har ikke kommet enda... Lev nå og gjør det så vakkert at Livet blir verdt å huske!
Helene26 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-10-2008, 19:25   #3
Seniormedlem

pluttis sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: kr.sand
Meldinger: 2,283
MP Rating: 100% (1)
pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.pluttis har en strålende fremtid.

vi har gjort det............ men vi fikk gjort det på en lørdag.... var skikkelig velykka og ingen sure miner.. bare litt laaaaaange fjes når jeg kom inn i brudestasen... hvis du lurer på noe så bare send meg en pm eller skriv her.... så skal jeg svare så godt jeg kan... det var ihvertfall en kjempegøy opplevelse for alle sammen...
Gammel 14-04-2009, 06:58   #4
Juniormedlem

mammatilanas sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Hedmark
Meldinger: 22
MP Rating: 0% (0)
mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.mammatilanas er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av pluttis Vis post
vi har gjort det............ men vi fikk gjort det på en lørdag.... var skikkelig velykka og ingen sure miner.. bare litt laaaaaange fjes når jeg kom inn i brudestasen... hvis du lurer på noe så bare send meg en pm eller skriv her.... så skal jeg svare så godt jeg kan... det var ihvertfall en kjempegøy opplevelse for alle sammen...
Hei.. Ser dere har hatt vielse og barndåp på lørdag... Hvordan foregår sermonien da?? Bryllup først og så barndåp eller omvendt??
mammatilanas er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:10.