Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 23:18   #1
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 48
MP Rating: 0% (0)
Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.
lei_seg Er så fortvilet

Jeg snudde madrassen på senga vår forrige helg og da fant jeg 2 kondomer som jeg hadde lagt der ( vi brukte det før når jeg ikke var helt ferdig med mens).
De to kondomene henger fast med hverandre, ikke hver for seg.
Jeg la de i skuffen med boxerene hans der det ligger noen flere, men ikke av samme type.

I kveld la jeg sammen klær og holdt på å legge på plass boxerene hans da jeg ser at den ene kondomen mangler.

Jeg spør han helt rolig om han kan forklare det?
Fikk til svar at det ikke var han og han ikke hadde aning om hvor den hadde tatt veien, ved et tidspunkt sa han at han ikke skjønner hva det spørres om??!!

Er så veldig trist nå at dere aner ikke.

Hva skal jeg tro??

Det er ikke meg, ikke han sier han... hvor er den da?

Nå skjønner jeg denne tomheten det snakkes om.....
Netten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 23:23   #2
Seniormedlem

Marry sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 2,204
MP Rating: 100% (2)
Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.Marry har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Er så fortvilet

Han kan jo ha brukt den til å onanere men synes det er for flaut å si det til deg?
Gammel 10-10-2008, 23:23   #3
Supermedlem

strax sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 763
strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.

kan de ha blitt revet fra hverandre når han har tatt ut boksere??

har du grunn til å misstenke utroskap? er der noen andre "tegn"?

håper det er en logisk forklaring på dette
Gammel 10-10-2008, 23:29   #4
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 48
Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.Netten er som en lysfontene.

Han bruker ikke kondom når han onanerer, har han aldri gjort.

Har ikke merket noe som helst

De lå under noen boxere som han aldri bruker så skjønner ikke helt hvordan den ene skal forsvinne sånn uten at det er noe..

Har tilogmed kikket inni kommoden, bak den men ingenting..

Den typen innpakning den var i var ganske hard å rive fra hverandre så tror ikke den har kommet med en anner boxer.

Han er dritsur og jeg er lei meg.. trivelig fredagskveld...

2 små unger har vi sammen...
Netten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 23:37   #5
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a

Her ville jeg ikke hoppet til konklusjoner. Selv om du mener en kondom er borte vil ikke det si at mannen er utro. Forsiktig med og anklage han, for da kan det bli ille. Er det andre ting i tillegg, er det jo noe helt annet. Sitt ned og snakk med han. Fortell det slik du fortalte det her, og si at du er bekymret og lei deg. Kan jo hende han faktisk har gitt den til en kamerat, hatt det litt moro for seg selv (selv om han ikke har gjort det tidligere kan det jo hende han har gjort det denne gangen), kastet den i bosset fordi han trodde det var boss, osv osv. Snakk med han du, men ikke kom med anklager om det ikke er mer som ligger bak. Jeg hadde blitt rimelig skuffet og lei meg iallefall om mannen hadde ment at jeg hadde vore utro fordi noe manglet i prevensjonsboksen!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 23:40   #6
Supermedlem

strax sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 763
strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.strax har en strålende fremtid.

tror nesten du må prate med han.... spør om han kan hjelpe deg med å finne en logisk forklaring fordi du er så lei deg......

håper det ordner seg....
Gammel 10-10-2008, 23:41   #7
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,420
Blogginnlegg: 4
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tror jeg hadde endevendt skuffen for å være sikker på at den ikke hadde falt ned eller innimellom noe, hvis den fortsatt ikke hadde dukket opp ville jeg nok fulgt godt med på mannen min ja. Snoket litt på mobilen osv

Jeg vet det ikke er så fint, men jeg har dårlig erfaring i bagasjen og hadde nok heller sjekket litt rundt istedet for å leve med uvisshet.

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 23:51   #8
Supermedlem

mymlen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Moelv
Meldinger: 1,366
mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.mymlen har et ubeskrivelig bra rykte.

Kan det ha vært et barn som har tatt den? Unger snoker og hvis de finner noe som kanskje kan se ut som godteri kan de ganske greit klare å rive fra hverandre to kondomer, og når de oppdager at det ikke var godteri alikevel, så glemmer de hele greia...

Håper inderlig at du finner ut hvor den har blitt av, og at det ikke er noe skummelt
Mymlen
Snusmumrikken født mai 1990, Sniff født november 2004 og LilleMy født 3. februar 2008

Husk i disse trange tider, bruk på papiret på begge sider.
Tenk også på din venn, og heng papiret opp igjen
mymlen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 02:03   #9
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,365
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av mymlen Vis post
Kan det ha vært et barn som har tatt den? Unger snoker og hvis de finner noe som kanskje kan se ut som godteri kan de ganske greit klare å rive fra hverandre to kondomer, og når de oppdager at det ikke var godteri alikevel, så glemmer de hele greia...

Håper inderlig at du finner ut hvor den har blitt av, og at det ikke er noe skummelt
Sier som mymlern, jeg har skuffe snokere så jeg har aldri kunnet tenkt en slik tanke. Håper det bare er en logisk forklaring på dette
Gammel 11-10-2008, 02:20   #10
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,433
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.

Men hvis du la den under noen boxere han aldri bruker, hvorfor kikket du da under der? Mistenkter du noe, at det liksom var "underbevistheten" din eller noe..?

Jeg er naiv, så jeg tror det beste fram til det motsatte er blitt bevist.. Men hvis det viser seg at han har vært utro
Ja, da håper jeg du gir han skikkelig inn!

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:04.