Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-10-2008, 07:12   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
rødme et år yngre gutt uten barn....:P kan jeg?

Så logger meg ut for synes det kanskje er litt flaut:P det har seg sånn at jeg ble alene med mine 2 små i vår. separert, solgt huset og alt... veldig vanskelig og fant utav mange ting i etterkant om utroskap og diverse som eksmannen har holdt på med...

Men nå har jeg da altså møtt en helt herlig gutt, men han er et år yngre, bor hjemme enda og har ingen barn eller forpliktelser (jobber da)...
Han er 21 og jeg er 22....
Og så vil eksmannen ha en ny sjanse men det har jeg ikke lyst å gi ham, for han har hatt tusen sjanser før ila de 6 årene vi var sammen...

Men hva synes dere? helt teit? han er så skjønn, rolig og omtenksom. Helt annerledes en jeg er vant med

glad for svar klem
  Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 07:58   #2
Seniormedlem

MammaMu sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,513
MP Rating: 100% (1)
MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.MammaMu har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: et år yngre gutt uten barn....:P kan jeg?

Prøv han en stund da og se hva som skjer videre

Vi ble en familie på tre 10/8-2007
MammaMu er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 08:04   #3
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,282
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.

Du taper jo ingenting ved å gi det en sjanse. Selv hadde jeg vært litt skeptisk til en mann som bodde hjemme, men det kommer jo helt an på personen. Hvor mye ansvar han er vant til å ta osv..

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 08:10   #4
Supermedlem

Klemmen sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 617
Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.Klemmen har mye å være stolt av.

Det er vel bare å prøve det
Men jeg hadde ikke involvert barna på lenge enda...

Storesøster 04
Lillebror 08
Klemmen er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 08:18   #5
Veteranmedlem

*Linda* sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,383
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.

Hopp i det

Jeg var alene med største mi, da jeg møtte en gutt som var 1 år yngre enn meg. Vi var også 22 og 21 år.
Han bodde i kjelleren hos foreldrene sine, men det var fordi det var billig å bo der.

Idag 3 år etter, er vi gift og har fått ett barn til Kunne ikke hatt det bedre
*Linda* er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 08:22   #6
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av *Linda* Vis post
Hopp i det

Jeg var alene med største mi, da jeg møtte en gutt som var 1 år yngre enn meg. Vi var også 22 og 21 år.
Han bodde i kjelleren hos foreldrene sine, men det var fordi det var billig å bo der.

Idag 3 år etter, er vi gift og har fått ett barn til Kunne ikke hatt det bedre
Hehe... høres lovende ut!! takk for svar alle sammen
Han er så herlig at jeg tror bare jeg MÅ uansett:P
men får ta det litt rolig og selfølgelig involveres ikke barna før det har gått minst 4 mnd....
ha en fin dag alle sammen!!
klem fra småforelsket mamma...
  Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 08:39   #7
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 3,954
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Klemmen Vis post
Det er vel bare å prøve det
Men jeg hadde ikke involvert barna på lenge enda...

enig i det.

ikke for det, når dere er så unge, hadde det sikkert vært fint for både deg & han å klare seg på egne ben først. for det kan jo ikke du ha rukket heller?

Charlie & Prinsessen, født 02.06.2003 og Tingeling, født 02.11.2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er pålogget nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 08:41   #8
Veteranmedlem

Kaaka sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,951
Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.Kaaka har et ubeskrivelig bra rykte.

Go for it!

Men som andre sier, ikke involver barna enda.

Lykke til!
Gammel 10-10-2008, 08:46   #9
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,145
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har funnet en nå som er et år eldre, men uten barn VI har det knall!
It`s not how smart you are, but how you are smart.
meowouch88 er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-10-2008, 08:52   #10
Supermedlem

gullli sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,295
gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.gullli har et ubeskrivelig bra rykte.

Et år er vel ingenting? Sier som Kaaka, go for it!

Member of AF's jaktlag
gullli er logget av   Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:55.