Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-02-2009, 07:56   #1
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 4,247
MP Rating: 0% (0)
lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvor mye og hva slags flørting er greit på jobb?

Vi har hatt fest på jobb, og etterpå ble jeg sittende og tenke litt på det med flørting i jobbsammenheng. Hvor mye og hva slags flørting synes dere er greit i forbindelse med jobb? Er grensene annerledes i edru og påvirket tilstand?

Hvis noen hadde sagt gjentatte ganger at du er så sinnssykt pen e.l., hadde dere tatt det som et forsøk på flørt eller bare en rent teknisk observasjon? Evt fylleprat? Smisk?

Er det greit å danse med den samme personen hele kvelden? Sitte på fanget?

Har du opplevd at jobbflørting har gått for langt og at det har blitt snakk/intriger om det på arbeidet etterpå?

Jeg er generelt sett ikke så god til å oppfatte om folk flørter, og tolker det oftest som at de bare er hyggelige.
Gammel 07-02-2009, 11:53   #2
VIP-Medlem

Ninapia sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: utenfor tr.heim
Meldinger: 6,793
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor mye og hva slags flørting er greit på jobb?

Flørting og kjærlighet på jobben synes jeg er helt greit, sålenge begge parter er single og at de holder jobb og privatlivet adskilt.
Gammel 07-02-2009, 13:25   #3
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.lex har et ubeskrivelig bra rykte.

Og hvis en eller begge er involvert i forhold/gift/samboer?
Gammel 07-02-2009, 14:14   #4
PB
Veteranmedlem

PB sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,742
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.

Da er d ikke greit...
Gammel 07-02-2009, 16:15   #5
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Slottet
Meldinger: 336
Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.Bente_ har en strålende fremtid.

Er mann i forhold så mener jeg det er idiotisk å flørte på jobb.
Bente_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-02-2009, 16:50   #6
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,084
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Vanskelig å si synes jeg. Finnes ikke noen fasit på dette. Noen er mer flørtete enn andre, andre flørter ikke med vilje men kan oppfattes flørtete etc.

Det er veldig individuelt hva folk legger i flørting. Om en kollega hadde sagt til meg på fest "Du er bare så sinnsykt vakker" - så hadde jeg nok tatt det som et kompliment. Takket for det og latt det ligge. Kanskje gitt ett tilbake om det var en flott mann/dame. Nei, synes sånt er vanskelig. Noen er jo klemmere, noen er glad i å sitte tett når de prater, noen sitter på fanget. Så for meg blir det vanskelig å kunne si hvor mye og hva slags flørting som er greit på jobb og i forbindelse med fest. Nå var jo dette en fest også, jeg regner ikke med at alle var like ivrig på fangsitting mandags morgen.
Gammel 07-02-2009, 17:05   #7
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av anjus Vis post
jeg regner ikke med at alle var like ivrig på fangsitting mandags morgen.
Nei, merkelig nok
Gammel 07-02-2009, 18:21   #8
Seniormedlem

Verdande sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 2,345
Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kan danse med den samme personen hele kvelden, og det er ikke noe jeg holder hemmlig for mannen min heller. Noen er det bare så gøy å danse med, så det hender det blir slik...

Sitte på fanget kan jeg også, og det kan også skje på jobb på mandag. Jeg kan også sitte tett inn til en annen og diskutere hele kvelden eller dagen. Sånn er jeg, og det kan likegodt skje når mannen min er der også.

Nå er jeg ikke noen billedskjønnperson, så sinnsykt pen har jeg aldri blitt kalt. Derimot mye annet pent. Og det er hyggelig, jeg kan jo godt si til en mann at jeg trives i hans selskap, at han er hyggelig å prate med eller er fllink til å danse. Det er jo noe jeg sier fordi det stemmer og fordi jeg synes det er hyggelig å både få og gi slike tilbakemeldinger. Jeg tar det for det de er, og klarer liksom ikke bruke krefter for å vurdere om det ligger noe annet bak.

Jeg regner med at min kollega på 60 har et avklart fohold til sin kone om å ha yngre kolleger på fanget, og min beste venn og kollega har nok "lov til" å stikke hodet tett inn til mitt og diskutere alt mellom himmel og jord ( i følge min mann klarer vi ikke holde kjeft lenge nok til å engang vurdere å kysse...). OG får jeg grabba tak i kollegiets beste danser, så holder jeg fast på han så lenge som mulig. Heldigvis er vi enige i at vi er et superduperdansepar...

Ikke alt er som det ser ut til, men mye kan se verre ut med usikre øyne...
Gammel 07-02-2009, 18:47   #9
lex
Veteranmedlem

lex sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Verdande Vis post
Ikke alt er som det ser ut til, men mye kan se verre ut med usikre øyne...
Da tenker du på ektefelle/samboer som reagerer?

Men opplever du at det blir mye prat rundt det på jobb? Om ikke om deg, så om andre?
Gammel 07-02-2009, 19:14   #10
Seniormedlem

Verdande sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 2,345
Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.Verdande har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lex Vis post
Da tenker du på ektefelle/samboer som reagerer?

Men opplever du at det blir mye prat rundt det på jobb? Om ikke om deg, så om andre?
Det trenger jo ikke være samboer heller. Det finnes alltid noen som ønsker å se mer enn det er. "They all suppose what they want to suppose "

Men jeg opplever ikke noe "prat", sikkert fordi det ikke er noe å prate om Men så er ganske immun mot sladder da, så det er sjelden jeg oppfatter det. Jeg ser det jeg ser, og siden jeg hverken er spes sjalu selv eller overtolker alt mulig, ser jeg bare to som danser og har det gøy, og ikke noe mer.

Og jeg tror det blir mindre sladder på et sted med mange menn, men jeg har jobbet i et kvinnemiljø før og det var travelt. Alt ble veid og diskutert ol. Man kunne jo bli anklaget for utroskap bare ved å være alene med en annen på kopirommet...

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:54.