Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-10-2008, 12:47   #1
ufrivillig homebraker!?
Gjest

Meldinger: n/a
Jeg er såå betatt..

Av en mann som er opptatt. Han er samboer med moren til barna sine. De har det ikke veldig bra sammen og krangler mye både innendørs og åpenlyst for alle her vi bor. Denne herremannen flørter både åpenlyst og i det skjulte med meg. Vi var på samme fest i helga,men jeg nekter å gjøre noe med han så lenge han har samboer. Ikke en gang en klem fikk han,selv om han både fulgte etter meg hjem (han bor lengre oppi veien her,så det er på veien) og plutselig stod i gangen min da barnevakten dro hjem. Jeg vil så gjerne klemme han og aldri slippe.Trodde aldri jeg skulle føle sånn igjen for noen.Det såre her er jo at jeg har vært kvinnen som sitter hjemme med barna og blir bedratt å det vil jeg ikke.

Jeg nekter å gjøre noe med han så lenge de har samme adresse,men tørr ikke si dette til han fordi jeg frykter han da vil gå i fra samboeren på feil premisser. Jeg vil innerst inne at de ordner opp, selv om det vil svi når de går hand i hand rundt i nabolaget.Nå ser de nesten ikke på hverandre og midt oppi dette tenker jeg på barna dems.Det kan ikke være lett når mamma og pappa ikke prater sammen eller setter opp falske atmosfærer.

Er så rådvill om hva jeg skal gjøre..Jeg har aldri gjort annet enn å prate med han,men jeg kan vel innrømme at det kan dyttes over i katogorien flørting.Skal jeg være årsaken til at 2 små barn mister muligheten til å bo med moren og faren sin? NEI. For de som kommer til å skrive at vi skal bryte all kontakt så er det umulig.Vi bor i samme borettslag med 4dører i mellom oss,har barn på samme alder og treffes hele tiden.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 13:12   #2
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 1,003
MP Rating: 100% (1)
Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.Mariposamamma har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg er såå betatt..

Dette er ikke enkelt, men jeg vil bare skrive det første som datt ned i hodet mitt da jeg leste dette:

Vil du virkelig ha en mann som følger etter en annen kvinne hjem når han er i et forhold?

For det faktum at han er villig til å gjøre dette mot sin nåværende samboer, sier mye om han som mann..synes jeg..
Gammel 13-10-2008, 13:21   #3
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,420
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariposamamma Vis post
Dette er ikke enkelt, men jeg vil bare skrive det første som datt ned i hodet mitt da jeg leste dette:

Vil du virkelig ha en mann som følger etter en annen kvinne hjem når han er i et forhold?

For det faktum at han er villig til å gjøre dette mot sin nåværende samboer, sier mye om han som mann..synes jeg..
Jeg tenkte akkurat det samme! En mann som både åpenlyst og i det skjulte flørter med en annen kvinne i stedet for å ordne opp på hjemmebane er i mine øyne ikke noe å samle på.

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-10-2008, 13:46   #4
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,195
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Må bare signere de to over meg
Gammel 13-10-2008, 13:59   #5
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 3,834
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.

her følte jeg meg i glasshus,så jeg bare ønsker deg lykke til og håper dere eller evt de kommer frem til en bra løsning.

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv

dersom du føler deg ensom er det kanskje fordi du bygger vegger istedenfor broer.
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 14:11   #6
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a

Sitat:
Opprinnelig postet av Mariposamamma Vis post

Samme tenkte jeg. Synes han virker veldig usympatisk. Er det virkelig en mann du vil ha? Ved dårlige tider gjør han kanskje det samme mot deg...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 21:36   #7
VIP-Medlem

Idril sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,054
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.

Nr en: skriv riktig gramatisk... homebraker er ikke et ord... verken norsk eller engelsk... du tenkte nok home breaker, men brukes ikke noe særlig det heller... home wrecker kan det kalles ja...

Nr to: hold deg unna... det kommer ikke noe godt ut av dette... for det første hvordan vet du at han ikke vil gjøre det samme mot deg, hvis dere mot formodning blir sammen... for det andre viser han tegn på sin egen egoisme, og er svært usympatisk...

2008 -> Ny kjæreste, ny jobb, nytt hus

Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-10-2008, 23:56   #8
Medlem

Clue sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Nordpå
Meldinger: 268
Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.Clue har en strålende fremtid.

Synes sånne menn er fullstendig avtennende. Foretrekker menn med integritet, ikke småbarnsfedre i forhold som prøver å få seg "fremmed".
Clue er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 09:04   #9
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,122
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg har vært "samboeren hans", og må bare si at han kommer mest sannsynlig til å behandle deg på akkurat samme måte som han behandler henne.

ikke la ham få sjansen til det.

de gutta vet akkurat hvordan de skal spille "spillet" med oppmerksomhet og tilbaketrekning for at damene skal gå av skaftet etter dem, og det er en rimelig god sjanse for at det ikke bare er DEG han flørter med.

at du tidligere har blitt bedratt KAN bety (men behøver ikke) at det nettopp er noe med det upålitelige du faller for (altså du tenner ikke på å bli bedratt, men faller f.eks. for dette lengte-spillet de driver med, eller det er spennende at du ikke helt vet hvor du har ham osv.). svaret på det finner du inni deg selv..

lykke til, søte du

Charlie & Prinsessen, født 02.06.2003 og Tingeling, født 02.11.2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-10-2008, 09:06   #10
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,122
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Idril Vis post
Nr en: skriv riktig gramatisk...
grammatikk skrives med to m'er. tenker du rettskriving heter det ortografi.

Charlie & Prinsessen, født 02.06.2003 og Tingeling, født 02.11.2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:58.