Hadde forhold med en mann et års tid. Sammen opprettet vi en profil på ham på facebook. med min email-adresse, fordi han ikke hadde. Men med hans passord.
Nå har han glemt passordet sitt, og fått seg ny dame. Han har også opprettet ny profil, men nydamen irrtierer seg grønn over den gamle profilen som ligger der. Han driver nå og presser MEG til å slette den! Hvilket jeg liksom føler meg helt berettiget til. Jeg aner ikke passordet, men kan vel kanskje få det tilsendt på mail eller noe, jeg vet ikke.
jeg bare....føler at når HAN opprettet den får HAN også stå for den eller noe! Jeg vet ikke, men det er ikke min profil, og jeg føler ikke for å gjøre noe med den! Og det har jeg heller ikke gjort!
MEN, nå skal faktisk nydamen hans ANMELDE MEG!! Jaha?
Og det jeg lurer på er; kommer man noen vei med det?
Legg merke til det jeg sier; HAN oprrettet den, han innrømmer det, den har HANS passord, det står ikkenoe ufordelaktig om ham på den eller noe som helst. Faktisk står det ingenting, han har aldri brukt den. Eneste jeg har med den å gjøre er at den bærer min e-mail.
Jeg har heller aldri brukt den til noe som helst.
Jeg har nesten lyst til å bare la dem
prøve å anmelde, fordi jeg føler dette ikke er mitt problem, og jeg er dritlei. Kjenner en liten faen inni meg. Dette er liksom virkelig ikke mitt bord. Han kunne heller bedt om å få passordet eller noe, og slettet den selv, men nei, ansvaret er visst mitt.
Men jeg tør ikke ta sjansen på at det kan bli noe ut av en eventuell anmeldelse.
Så jeg spør dere; kommer de til å komme noen vei med det???