Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-02-2009, 21:23   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Jeg låser henne snart inne!! Søvn...

Vi holder alle på å bli gal!!!!!! Vi har ei snuppe på 3 1/2 år som terroriserer familien med sine trassutbrudd hver kveld.
Det har kommet nå de siste ukene. Hun nekter å legge seg, og lager et spetakkel uten like.
Først trodde vi at hun var redd og brukte lang tid på leggingen, vi har prøvd å legge madrass på gulvet på rommet vår og si at hun kan komme dit om hun våkner og er redd.

Det eneste som fungerer er om en av oss sover inne hos henne.

Nå har vi bestemt at nok er nok. En av oss kan ikke legge seg klokken halv 8 bare for å få henne til å sove. Hvis vi prøver å liste oss ut etter hun er sovnet, våkner hun og begynner å skrike. Det er utelukket å la henne sove i vår seng.

Hun hyler og skriker og går gang på gang ut av rommet. Vi har prøvd å sitte utenfor rommet hennes, men det hjelper ikke.

Vi har innført faste kveldsrutiner, ikke det at vi ikke hadde fra før, men enda tydeligere.

I kveld har jeg brukt to timer på å gang på gang bære en hylskrikende unge tilbake på rommet sitt. Hun ødelegger kveld etter kveld og storesøster er helt fortvilet fordi hun ikke får sove.
Det er tydelig at hun ønsker å kontrollere oss og bestemme reglene, og hvordan kan vi vise henne at det er vi som bestemmer???

I dag var det rett før jeg låste døren hennes og satte på meg ørepropper.... (Jeg har alltid latt døren hennes stå åpen så lenge hun ligger i sengen.)
Jeg må også innrømme at det var rett før jeg ristet hele ungen hardt, så fortvilet er jeg.
Vi har tatt kontakt med helsestasjonen, men der var det ikke mye hjelp å få... Vær bestemte, ja det føler jeg at vi er!!!

Kan noen hjelpe??????
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Stikkord
søvn, trass

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:48.