Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Spørreundersøkelse: Menn i string; sexy eller kvalmt?
Spørreundersøkelsesalternativer
Menn i string; sexy eller kvalmt?

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-12-2002, 23:43   #1
Kinky?
Gjest

Meldinger: n/a
Menn i string; sexy eller kvalmt?

Jeg har en mann som liker å gå i stringtruser, heldigvis, for jeg synes det er rådeilig!

Men jeg vet det er mange som ser på det som noe ekkelt og perverst, og ofte som et homofilt trekk. Han tør derfor ikke ta på stringen om han skal på trening el.l. Litt redd for hva andre skal tenke liksom.

Men hva mener dere damer? String, truse eller boxer?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2002, 23:48   #2
Medlem

Meline sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 261
MP Rating: 0% (0)
Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.Meline er et navn alle kjenner.

Bokser-shorts! Definitivt!!!
Meline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-12-2002, 23:59   #3
VIP-Medlem

Abritta sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Trånnheim
Meldinger: 7,759
Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.Abritta har et ubeskrivelig bra rykte.

Kommer alt an på mannen:P
Men her i huset finnes det ikke string til han nei!!
Gammel 18-12-2002, 00:01   #4
Unregistered
Gjest

Jeg liker både boxer og string. Truser hater jeg.

Har kjøpt stringtruser til mannen min, og forlanger at han skal bruke dem. Han har verdens fineste rompe, og string er bare dødssexy. Han var litt motvillig til å begynne med, men jeg tenner som bare fy, og det liker han jo Så da blir det til at han bruker string alikevel.

Har til og med kjøpt en sånn "trenings-string" til mannen min.
Hva heter disse? Noen som vet???
De er sånn med en rem som går på hver side av rompa (rompa er altså helt bar) SEXY!!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-12-2002, 00:04   #5
Tidligere bruker
Gjest

Neitakk. Æsj.
Gammel 18-12-2002, 00:07   #6
Seniormedlem

Macumba sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 1,626
Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.Macumba er som en uslipt juvél.

Mer latterlig enn kvalm med string på menn...
Macumba er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-12-2002, 00:16   #7
Unregistered
Gjest

Hvorfor er det kvalmt med string?

Kan skjønne det dersom mannen har en hårete rumpe (usj.. blææ..).
Min man har en helt hårfri stump og stringen skjuler ikke den fine bakdelen. Fritt tilsyn for meg.... mmmmm.... sexy.

Jenter går jo med string.
Ikke vær så snevre da jenter!!!
Gammel 18-12-2002, 00:19   #8
Tidligere bruker
Gjest

Jo. Æsj... Og det gjelder både de hårete og de glatte.. Æsj og fysj..

Forøvrig er det bare FOR dårlig å se en hårløs mannerompe i string. Får vibrasjoner fra Ricky Lake og dårlige "Hunk of the year"-konkurranser.

Yuk, yuk og atter yuk!
Gammel 18-12-2002, 00:21   #9
Veteranmedlem

Bolette sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Utenfor Bergen
Meldinger: 3,556
Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.Bolette har en strålende fremtid.

Jeg synes ikke akkurat det er kvalmt med string på menn, men heller ikke spesielt fint. Jeg vet ikke hvorfor, blir litt feminint, kanskje? Det er i alle fall et eller annet som "ikke stemmer" ..

Foretrekker nok boxer jeg også, ja ...

Støttemedlem av AF's jaktlag
Bolette er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-12-2002, 00:29   #10
Unregistered
Gjest

Eller kanskje ingen ting i det hele tatt?

Manneromper er sexy
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:08.