Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2008, 08:50   #1
Supermedlem

Biboee sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 546
MP Rating: 0% (0)
Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.
_plystre Når kommer mensen når en ikke ammer?

Ja når kommer mensen tilbake når en ikke ammer? Fikk en nydelig gutt den 1 August, og hadde renselse frem til 31 August, da jeg også sluttet å pumpe meg. Så har ikke ammet siden da. Når kan jeg vente mensen tilbake? Trodde den kom raskt når en ikke ammet jeg

vi har nemlig lyst å starte jakten på nummer 2, siden jeg ikke kunne amme så tenkte vi at da starter vi bare tidligere med prøvinga også for vi ha en historie med vanskeligheter med å bli gravid. Så går her å venter på mensen så kroppen kan komme i lage og vi kan starte prøvinga

så noen som vet? Veldig takknemlig for svar!
Biboee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 09:43   #2
VIP-Medlem

Ninapia sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: utenfor tr.heim
Meldinger: 6,954
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når kommer mensen når en ikke ammer?

Her er variasjonene like mange som det er kvinner på jorden.
Noen får det raskt tilbake, andre ikke.
Husk at eggløsningen kommer først så du kan jo allerede være gravid. Lykke til med prøving
Gammel 01-10-2008, 10:53   #3
Moderator

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 1,355
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg var ferdig med renselsen 6 uker etter fødsel, og fikk mensen 10 uker etter fødsel
Monen er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 11:06   #4
Supermedlem

Karette sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 1,012
Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.

Starte prøvingen igjen Tøffing!

Jeg tror det er veldig individuelt, alt fra 4 uker til 52 uker er jo normalt liksom Håper kroppen kommer i gjenge igjen snart da, så dere kan sette igang prøvingen... Spennende!
Gammel 01-10-2008, 11:47   #5
Supermedlem

Biboee sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 546
Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.Biboee har en strålende fremtid.

Hehe, Karette. hadde aldri trodd det bodde en tøffing i meg nei, men er siden vi neppe får det til de første månedene

Bare å dele erfaringer jenter, for vet jo det ikke finnes fasit svar men spennende å se og høre åssen det gikk med andre å se om noe går mye igjen
Biboee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 12:48   #6
Supermedlem

Snuppsi*Duppsi sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Buskerud
Meldinger: 643
Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.Snuppsi*Duppsi har en strålende fremtid.

Jeg ammet ikke. Fikk igjen mensen akkurat 6 uker etter fødsel.

Snuppsi*Duppsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 15:26   #7
Seniormedlem

MissPhun sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 2,871
MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.

Tok 4 uker siden fødsel her. 14 dager etter renselsen var over..

Mor: Koser seg & lever livet!
MissPhun er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 18:31   #8
Veteranmedlem

Krynkel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 3,177
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg sluttet å amme da poden var ca 2 1/2 mnd, og fikk mensen ca 3 mnd etter det igjen.
Gammel 04-10-2008, 14:08   #9
Seniormedlem

Meldinger: 2,233
Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Biboee Vis post
Hehe, Karette. hadde aldri trodd det bodde en tøffing i meg nei, men er siden vi neppe får det til de første månedene

Jeg sleit med førstemann mens sensommerbarnet satt som et skudd på første forsøk.

Jeg fikk igjen mensen 7 uker etter fødsel med første og 5 uker med andre. Denne gangen fikk jeg tabletter for å stoppe melkeproduksjonen så det er mulig at de satte igang syklusen igjen. (Leste at de brukes ved menstruasjonsforstyrrelser og barnløshet.)

Lykke til med prøvingen!!!
Gammel 04-10-2008, 14:34   #10
Seniormedlem

Imiles sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,614
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.

Jegg har med begge mine hatt veldig kort renselsperiode. Mindre enn 10 dager. Fikk mensen 14 dager etter at jeg fødte

født september`04
født februar `07
født mai `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:22.