Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-11-2009, 18:05   #1
Moderator

Engel sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 5,057
MP Rating: 100% (1)
Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.Engel har et ubeskrivelig bra rykte.
Nevrologisk undersøkelse

Jeg har hatt nummenhet og nedsatt følelse i høyre side av ansiktet en stund nå. Har også press bak nesa som har begynt å gjøre mer og mer vondt de siste ukene.

Jeg ble sendt på MR, og svaret var "Normale funn". Heldigvis..

Legen min har tydeligvis sendt henvisning til en nevrolog for nevrologisk undersøkelse, for jeg fikk time i posten i dag.

Er det noen av dere som har vært borti dette som kan fortelle meg hva det går ut på?

Jeg har fått time i Porsgrunn. Har hørt at nevrologene i Tønsberg er bedre. Vet noen av dere noe om det?

Tusen takk hvis du kan svare.

Hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med så send meg gjerne en pm.
Engel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:38.