Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-12-2006, 21:15   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Noen som vet fremgangsmåte for å få foreldreansvar alene?

Vi er nå skilt og har delt foreldreansvar. Men det er jeg som har barna hele tiden og han betaler ikke noe bidrag til meg. Greit nok det, jeg tjener godt og vi har ikke noen økonomiske problemer.
Men jeg finner meg ikke i at han har delt ansvar siden han ikke er villig til å bidra økonomisk. Han innser dette selv og går med på at jeg skal få ha fullt foreldreansvar. Men hvordan går man frem for å få dette?
Jeg ønsker dette først og fremst fordi jeg vil gjøre noen bestemmelser med tanke på hva som vil skje hvis jeg skulle dø, da vil jeg ikke at han automatisk skal få ansvaret.

Jeg har søkt på nettet men finner ikke noe svar på hva som skal til eller hva slags papirer og hvem som må være involvert for at jeg skal få ansvaret alene.

Er takknemmlig for svar.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-12-2006, 21:24   #2
Ise
Æresmedlem

Ise sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,322
MP Rating: 0% (0)
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som vet fremgangsmåte for å få foreldreansvar alene?

Ville ringt til ditt trygdekontor.Det bør vel gå smertefritt så lenge han vil dette selv.
Gammel 05-12-2006, 21:51   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Noen som vet fremgangsmåte for å få foreldreansvar alene?

Det er folkeregisteret som ordner dette. Veldig greit gjort så lenge han er enig, bare å skrive under på et skjema og returnere.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:48.