Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2005, 09:48   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Normalt å være så totalt utslitt?

Er 22 uker på vei med mitt tredje barn, og er hjemmeværende. Jeg er helt totalt utslitt. Klarer ikke å komme igang. Heldigvis er mannen min veldig huslig av seg så han tar unna det værste, men ungene er jo hjemme her sammen med meg og de er ikke store nok til at jeg skal kunne ta meg en blund innimellom. Jeg er så trøtt, og hodet verker. Jeg blir lett irritert, og har ingen lunte. Ungene er unger og finner hele tiden på noe tull.

Er det normalt å være så sliten? Jeg kjenner meg ikke igjen. Det høres kanskje veldig slemt ut, men jeg tåler nesten ikke at ungene tar i meg. Syns de av og til er innpåslitne. Selvfølgelig koser vi oss også, men de skal mest bare knø, lugge og klipe føler jeg.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 10:49   #2
Veteranmedlem

Raven sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Bergen
Meldinger: 4,348
MP Rating: 0% (0)
Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.Raven har en strålende fremtid.
Sv: Normalt å være så totalt utslitt?

Helt normalt vil jeg si. Eller kanskje mest individuelt. Jeg hadde perioder i mitt tredje svangerskap der jeg kunne ha masse energi, for så å bli veldig veldig sliten plutselig.
Orket ikke noe, ville bare være alene, ligge i sengen hele dagen og bare sove m.m.
Så du er ikke alene i denne båten.

Raven og de 3 små: Nov 99, Des 01, Feb 04
Raven er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2005, 12:02   #3
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,550
MP Rating: 0% (0)
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Normalt å være så totalt utslitt?

Ja dette kjenner jeg igjen.

Sjekk jernlagrene dine du og sørg for å hvile deg godt når du har avlastning.

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:56.