|
 |
07-09-2004, 09:06
|
|
Gjest
|
Orgasme...
|
|
Hei...
Dette er et ganske flaut innlegg, men jeg forsto det slik at det var det dette forumet var til...
Problemet mitt er at jeg bare klarer ikke å få orgasme under samleiet. Det er ingenting galt rundt omstendighetene, men får ikke til uansett!
Jeg har en samboer nå, og vi har vært sammen i 2 år. Sexlivet vårt er veldig bra, og vi har ofte sex. Vi varier mye og har det rett og slett veldig bra sammen. Bortsett, fra at jeg aldri får orgasme... Det er jo ikke det at det ikke er godt (føler at det ofte er på kanten), men det vil bare ikke gå. Det er ikke alltid at jeg tenker på det heller under sexen, men det vil ikke gå uansett.
Stakkars samboeren min må jo tro at det er han det er noe galt med. Men, jeg har hatt sex med andre før (ikke så mange da) og det har alltid vært det samme. Både med erfarne og mindre erfarne.
ER det flere der ute med samme problem? Hva gjør dere? Kan det skje at man kan begynne å få orgasme med årene..? Jeg føler jo liksom at jeg går glipp av noe her, og vil jo ikke gå gjennom livet uten.
PS: jeg har vært seksuelt aktiv siden jeg var 16 år.
Hilsen mamma 19år
|
|
|
07-09-2004, 10:56
|
|
Gjest
|
jeg hadde det slik som deg og jeg fortalte samboeren min om det..
målet han satte seg da var at han skulle få meg til å få orgasme og det klarte han!!
du kan prøve å ta på klitoris samtidig som dere holder på, eller at samboeren din gjør det.. Det var det som hjalp meg, og har aldri angra på at jeg fortalte det til han om problemet mitt!!!
får du orgasme når dere koser før sex eller etter???
|
|
|
07-09-2004, 15:30
|
|
Gjest
|
Jeg har også hatt det problemet i mange år! Trodde ikke jeg kunne få orgasme, men en dag jeg "lekte" litt med meg selv, så gikk det plutselig en dag. Jeg slappet skikkelig av da det skjedde og tenkte ikke på at "nå MÅ jeg få det til" liksom.
Jeg fortalte det til kjæresten min og etter det har det gått for meg hver gang. Jeg hjelper ofte til da, med å stimulere klitoris, men det hjelper masse om han har munnsex med meg (huff, litt flaut å skrive..hehe).
Jeg råder deg bare til å ikke gi opp jeg. For alle kan få orgasme! Det ligger garantert i hodet ditt, slik det gjorde meg meg. Om du vil gå andre veier, så kan psykolog hjelpe.
Lykke til!!!
|
|
|
07-09-2004, 20:07
|
|
Gjest
|
Hei igjen.
Jeg glemte å fortelle noe viktig... og ganske vesentlig.
Jeg HAR fått orgasme før altså, alene. Bare med meg selv liksom... det er bare sammen med partner at jeg ikke klarer
Takk for svar til nå, og håper på flere...
Hilsen mamma19
|
|
|
07-09-2004, 20:18
|
|
Gjest
|
Det er helt normalt å ikke få orgasme under selve samleiet, for klitoris er det mest følsomme stedet for mange. Øv deg alene, og ta sats en dag sammen med samboeren din og gjør det sammen med han. Tror nok han vil like det. Sex handler om tillit, vil du han hans tillit må du oså gi den til han. Syns også at du er veldig ung, jeg turde aldri snakke om dette med partneren min på det tidspunktet. At dere har det fint sammen ellers er et veldig godt utgangspunkt. Slapp av og kjenn etter når dere koser, ikke tenk så mye på om det er på vei, men nyyyyt. Så er den kanskje plutselig der!
En annen ting som fungerer bra for meg er å bruke hans penis til å massere meg med, det syns han også er spennede og det føles ikke så flaut når begge er med
|
|
|
10-09-2004, 12:41
|
|
Gjest
|
Dette er faktisk det som er det "normale". Altså at en ikke får orgasme ved samleie. Svært få jenter får orgasme ved inn-ut-inn-ut sexen, det er aktiviteten rundt som gir jenter orgasme.
Her i huset har vi en lang og god oppvarming (tar litt tid å komme i sexmodus for ho mor ), hvor han enten bruker fingeren eller tungen, eller så bruker vi en eller annen type for vibrator. Da oppnår jeg ALLTID orgasme. På dette tidspunktet er klitoris så følsom og mottakelig for berøring at det ikke trengs noe mer enn selve berøringen i samleiet for at jeg nyter det. Jeg får svært skjelden orgasme under selve akten, men det betyr liksom ikke så mye da.
Hvis vi har skikkelig spontan og uforberedt sex, får en klitorisstimulator også være med i akten.
Jeg syntes selv det var pinlig å kjøpe dildoer og vibratorer, men det er sannelig verd det. Litt ekstra leketøy og hjelpemidler gir det hele en ekstra piff, og et godt sexliv er sunt for både kropp og sjel.
Lykke til med utprøvingen. Må bare si at glidemiddel er et must !!
|
|
|
26-09-2004, 09:08
|
|
Æresmedlem - Moderator
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,484
|
|
|
|
 |
Stikkord
|
Ingen Tags registrert Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden. Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.  |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:24.
|