Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2008, 22:25   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Renselsen

Rensensel min varte i ca 6 uker etterfulgt av misfarget utflod i 2-3 uker og så kom MASSE friskt blod. Er rimelig sikker på at det var mensen og det var en særlig kraftig blødning også. Har altså mensen i ca 5 dager og så endrer blødningen seg. Nå er det renselse som kommer ut, kjenner veldig godt igjen den karakteristiske lukta og gråoransje fargen. Hva skjer? Nå har jeg plutselig fått renselse igjen (lik sånn som den var etter ca 7-8 dager)? Det er litt over 10 uker siden jeg fødte.

Andre som har opplevd noe lignende?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 22:32   #2
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 17,576
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Renselsen

Det kan være mensen som har kommet-
Det kan være rester som har liggi igjen.
Det kan være "skorpa" som har løsna.

Selv har jeg hatt en blødning på nytt etter et lite opphold da jeg trodde renselsen var over. Gynekologen min fortalte at dette ikke var uvanlig, og hadde med at "skorpa" løsna. Det som var viktig, var å sjekke om en ble dårlig, fikk vondt eller om det som kom ut ikke så bra ut. Da måtte jeg ta kontakt med lege igjen for en sjekk.

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:27.