Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2005, 22:25   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
spørsmål til alle frp'ere

siden det er en del damer her inne som stemmer frp lurte jeg på om dere kan svare meg hva dere, personlig, forsvarer frp's klimapoltikk (som jeg går ut ifra er viktig for frp velgere siden den er så radikal annerledes enn alle andre partier).

FrP er jo det eneste partiet som mener at klimaforandringer og global oppvarming IKKE har noe som helt med menneskeskapt forurensning å gjøre. Derfor mener de vi ikke skal eller bør sette i gang dyre tiltak for å gjøre noe for å redusere utslipp. De er også imot Kyoto avtalen.
FrP's hovedargument er at det strides blandt forskere på dette område hva som er riktig og galt.

Men fakta er jo at 95% av alle vitenskapsmenn er enige og har bevis for at de enorme klimaforandringene vi ser i dag er menneskeskap. Det finnes noen amerikanske forskere som sier noe annet (alle betalt av oljeselskaper) og det er disse frp baserer sin "vitenskap" på.

Så det jeg lurer på er siden dere stemmer Frp så går jeg ut ifra at dere er enige med det partiet dere stemmer på på et så stort og viktig punkt som miljø - og hvordan forsvarer dere dette synet? Tror dere ikke på vitenskapen?

Kom igjen damer, her har dere en sjangse for å bevise at dere ikke bare stemmer for lavere bensin, tobakk, norge bare for nordmenn osv. Jeg har kommet med et konkret eksemple på noe annet FrP står for som for meg er en av grunnene til at jeg ikke kan stemme på pariet men lurer på hvordan dere forsvarer dette.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2005, 22:31   #2
Seniormedlem

Katie sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,561
MP Rating: 0% (0)
Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.
Sv: spørsmål til alle frp'ere

Står herved frem som Frp stemmer atter en gang og svarer deg kanskje hvis du hadde turt å stille med nick ?
Gammel 17-09-2005, 22:35   #3
Tidl. bruker
Gjest

Så fint for deg at du har funnet et parti som du støtter 100% i ett og alt.

Og så fint at du er uregistrert
Bare sånn til orientering: De fleste finner et parti de synes har flere gode saker, ut fra eget ståsted, enn andre, og så stemmer de på det. Det er faktisk de færreste som er 100% enig med det partiet de stemmer på.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2005, 22:43   #4
Seniormedlem

Lilli3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,706
Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av cfa
Så fint for deg at du har funnet et parti som du støtter 100% i ett og alt.

Og så fint at du er uregistrert
Bare sånn til orientering: De fleste finner et parti de synes har flere gode saker, ut fra eget ståsted, enn andre, og så stemmer de på det. Det er faktisk de færreste som er 100% enig med det partiet de stemmer på.
Knallbra svar, cfa!
Gammel 17-09-2005, 23:00   #5
Uregistrert
Gjest

Dette beviser nok igjen det faktum at Frp velgere er opptatt av VG førsteside nyheter dvs billig bensin, tobakk, vekk med bompenger, ut med innvandrere osv.

En kan da vel ikke forvente at en Frp velger kan legge ut sine meninger om klimapolitikk ... he he ... (hvis de vet hva det er da)

Og til deg som sa at man ikke er enig 100% med det partiet man stemmer på er det selvfølgelig rett men en så stor sak som miljø må man vel nesten være enig i eller hva.

ro ro til fiskeskjær mange fisker får du der.

Hvem vet, kanskje en "smart" frp'er her har litt mer en artium og kan svare på spørsmålet.
Gammel 17-09-2005, 23:22   #6
Uregistrert
Gjest

LOL det skal bli gøy ja å se om vi får noen innspill her som forsvarer CO2 utslipp
Gammel 17-09-2005, 23:23   #7
Uregistrert
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert
Dette beviser nok igjen det faktum at Frp velgere er opptatt av VG førsteside nyheter dvs billig bensin, tobakk, vekk med bompenger, ut med innvandrere osv.

En kan da vel ikke forvente at en Frp velger kan legge ut sine meninger om klimapolitikk ... he he ... (hvis de vet hva det er da)

Og til deg som sa at man ikke er enig 100% med det partiet man stemmer på er det selvfølgelig rett men en så stor sak som miljø må man vel nesten være enig i eller hva.

Hvem vet, kanskje en "smart" frp'er her har litt mer en artium og kan svare på spørsmålet.
Jeg lurer på hva du stemmer jeg?
Gammel 17-09-2005, 23:36   #8
Supermedlem

Amber sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Tønsberg
Meldinger: 580
Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.Amber har en strålende fremtid.

Kjenner jeg blir skikkelig provosert. Du er fordømmende, sarkastisk og ikke minst feig som ikke tør å stå frem med meningene dine...

Hvorfor skal noen gidde å stå å forsvare meningene sine overfor en som ikke kan være åpen i kritikken sin? Som Katie sa
Sitat:
svarer deg kanskje hvis du hadde turt å stille med nick ?
Sitat:
Hvem vet, kanskje en "smart" frp'er her har litt mer enN artium og kan svare på spørsmålet.
(få rettskrivinga di rett ihvertfall da, spesielt siden du tydeligvis er så himla smart selv...)

Vil bare få påpeke at jeg ikke er frp-velger, har aldri vært det og kommer aldri til å bli det, men jeg irriterer meg grønn over smålige bedrevitere som deg.

Syns spørsmålet ditt er saklig, det er all grunn til å stille spørsmålstegn ved FrPs miljøpolitikk, men du er fryktelig usaklig i spørsmålstillinga di...kan ikke forvente å få seriøse svar da vet du...

Prøv igjen, på en saklig måte, med saklige argumenter for ditt eget syn, uten å dømme folk nord og ned før de i det hele tatt har fått sjanse til å forsvare seg...
Gammel 17-09-2005, 23:54   #9
Seniormedlem

Katie sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Hordaland
Meldinger: 1,561
Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.Katie har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert

He he... Ikke lett å ta deg på alvor....

Men eg e faktisk høyskoleutdannet eg :åpplyser:

Og hvem stemmer så dette trollet, De grønne eller lignende ?? ikke kommet over ungdomsforelskelsen i Fredrik Hauge eller ??
Gammel 18-09-2005, 00:11   #10
Uregistrert
Gjest

Mener dere virkelig ikke noe om miljøspørsmålet altså? Er det vanskelig for dere å svare på?

Hilsen annen undrende (ikke hovedinnlegger)
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:05.