Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-08-2008, 14:27   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Stikking nederst i magen!:/

Jeg har skikkelig stikking nederst i magen, hva kan egentlig dette være?
Kan det være at mensen er rett rundt hjørnet? Jeg er skikkelig trøtt og premenstruell hele dagen for tiden!:/
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 18:28   #2
Uregistrert
Gjest

Sv: Stikking nederst i magen!:/

Ingen som har hatt stikkinger nederst i magen i forbindelse med mensen (eller noe annet) ?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 20:32   #3
Veteranmedlem

VeroTrollet sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 3,559
MP Rating: 0% (0)
VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.VeroTrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

Har du hatt menssmerter før?
Jeg har alltid hatt mye menssmerter og ja det kan være stikkinger nederst i magen.
Gammel 24-08-2008, 20:38   #4
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 6,217
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Evt. eggløsningssmerter. Jeg har masse stikkinger under EL (men ikke før mensen).

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 20:39   #5
Supermedlem

kAninen sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,345
Blogginnlegg: 3
kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.kAninen har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde det da jeg var gravid,..... så om ikke mensen dukker opp så ville jeg tatt en test..

kAninen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 21:17   #6
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 864
toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.toneiren84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Ingen som har hatt stikkinger nederst i magen i forbindelse med mensen (eller noe annet) ?
Joda, det har jeg hatt! Og det var IKKE mensen, men jeg var nemlig gravid hadde stikkinger i 12 dager. Kjentes ut som moderate til vonde eggløsningsmerter da for å si det sånn. Også var det ganske langt nede. Ta en test du

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-08-2008, 21:21   #7
Uregistrert
Gjest

Jo, jeg har noen ganger stikninger før mensen. Tror det er ganske vanlig, så det er sikkert det det er.
Gammel 25-08-2008, 10:54   #8
Uregistrert
Gjest

jeg hadde det da jeg var gravid, ca uke 6-10...
Gammel 27-08-2008, 22:12   #9
Uregistrert
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av kAninen Vis post
Jeg hadde det da jeg var gravid,..... så om ikke mensen dukker opp så ville jeg tatt en test..
Har tenkt at det kan være en mulighet for dette.. tok en test og den var negativ.
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:32.