Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2008, 10:06   #1
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,381
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Arrow Venninne-annonse

Du føler deg kanskje litt alene?
Eller, litt ensom?
Hvor er din sjelevenninne som du trenger, din egen gode venninne du kan dele alt med, skravle om alt mellom himmel eller jord?
Kanskje du har hun, men ønsker deg flere, trygge og stabile vennskap?

Da er denne tråden noe for deg.

Dette er en venninne-annonse tråd.

Det blir lagd tråder på tråder her på nybaktmamma om savnet etter en venninne..

Sleng ut litt om deg selv..

Så håper jeg at folk kontakter deg gjennom en prikk, privat melding eller her i tråden om de to første tingene ikke går.

Du er ikke alene
__________________
God Sommer, NM - damer

Sist endret av _Kine; 09-09-2008 kl 10:11.
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 10:15   #2
Meg
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av _Kine Vis post
Sleng ut litt om deg selv..

Så håper jeg at folk kontakter deg gjennom en prikk, privat melding eller her i tråden om de to første tingene ikke går.
Kjempefint tiltak, Kine! Jeg tør ikke å svare med nicket mitt her, for jeg kjenner noen av dem som er på nm. Jeg bor i Trondheim og lurer på om det er noen som bor i nærheten og som kunne tenke seg å få et nytt bekjentskap?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 10:18   #3
Æresmedlem
 
_Kine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,381
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Finnes du?

  • 23 år, ser dessverre veldig ung ut.
  • Samboer og mamma til 2 gutter som blir 4 i des08 og 2år april09
  • Kommer fra Oslo, bodd der over halve livet,bor nå i Skedsmo kommune
  • Blid,glad, livlig,pratesyk,ærlig og snill
  • Familien og venner setter jeg høyest. Liker å reise, være med venner, viktig å bruke tid på dem. Kino,filmkveld, skravlekveld, turgåing div.
Du:
  • Du er så gammel som du er, alder betyr ingenting for meg
  • Du kan bo hvor som helst, men ønsker jo gjerne at du ikke bor så langt unna meg
  • Du kan være singel,samboer eller gift. DET betyr INGENTING.
  • Du må være trofast, som jeg er mot deg.
  • Sosiale ting? Det kan vi gjøre sammen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ellers, slenger jeg inn samtidig annonse for meg og min samboer.
Vi har FÅ (kan vel nesten si 0) vennepar med barn.
Om noen skulle ha det på samme måte. Så kontakt meg gjerne
( samboer er 25 år
__________________
God Sommer, NM - damer
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 18:56   #4
Uregistrerte
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Glimrende tiltak
Noen fra Hamar-distriktet her som ønsker å bli kjent med meg?
Kjenner så mange her, så vil helst være anonym..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 20:50   #5
Seniormedlem
 
jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,111
MP Rating: 0% (0)
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

FLott Kine!

- 24 år gammel
- To barns mamma til en nydelig snuppelure som blir 4år i okt og
til en nydelig liten gutt som blir 1 år i okt.
- Forlovet med en kjempe herlig mann som blir 29år i okt ( vi liker okt mnd)
- Skal gifte meg til sommeren.
- Studerer bedriftsøkonom på Bi
- Bor i Oslo, men har bodd i Namsos over halve livet.

Jeg er blid, elsker å prate,å shoppe, finne på noe gøy ( alt fra å ta en cafe til å trene sammen med noen) Jeg er ærlig, snill og lever vell litt etter regelen "gjør som andre slik du vil at andre skal gjøre mot deg".


Jeg er ute etter en som er snill, blid og go, en som jeg får et godt forhold til og som jeg kan prate med alt om. En som er der, som er alltid er ærlig og som ikke syns det er slitsomt å gjøre ting sammen likevell om barna er med.
Jeg vil ha en god god venninne. En sjelsvenninne som skjønner hva jeg tenker uten at jeg må si det... Jeg vil ha en trofast venninne, en som lever litt etter min regel " du gjør mot andre slik du vil at andre skal gjøre mot deg"

Jeg er nok litt kresen og rar og tror vell i mitt hode at du ikke finnes.. Men krysser fingrene for at du er der et sted
__________________
Mamma til verdens nydeligste snuppe okt 04
og verdens nydeligste lillegutt okt 07



08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 21:02   #6
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Sted: trondheim
Meldinger: 2,456
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse


Alltid koselig å treffe nye mennesker..

*24år her
*samboer og 2 jenter..02 og 07..venter nr 3 i 09.
*Bor i Trondheim
*blid, snill og ærlig person.
*liker og shoppe..dra på cafe og jabbe.

Bare send pm om noen er intr.
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 21:08   #7
VIP-Medlem
 
Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,420
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Sitat:
Opprinnelig postet av Meg Vis post
Kjempefint tiltak, Kine! Jeg tør ikke å svare med nicket mitt her, for jeg kjenner noen av dem som er på nm. Jeg bor i Trondheim og lurer på om det er noen som bor i nærheten og som kunne tenke seg å få et nytt bekjentskap?
Send meg en PM da
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 21:19   #8
Tidl. bruker
Gjest
 
Meldinger: n/a
Sv: Venninne-annonse

Jeg søker også venniner. Litt om meg:

* 33 år gammel
*Bor for tida i Telemark, men flytter til Vestfold i desember
* Studerer norsk, altså fordyper mg i norsk
* Alenemamma,men ikke singel
*Blir samboer i desember og får da 5 bonusbarn


Vet ikke hva mer jeg skal skrive, men håper noen vil svare.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 21:36   #9
VIP-Medlem
 
Ninapia sin avatar
 
Medlem siden: May 2003
Sted: utenfor tr.heim
Meldinger: 6,809
MP Rating: 0% (0)
Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.Ninapia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Trondheim her også :vinker:

Jeg er 31 år, samboer og vi har to barn

Mottar gjerne masse PM
__________________
♥ ♥ ♥ 03 - 01 ♥ ♥ ♥
Ninapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 22:07   #10
Veteranmedlem
 
Krynkel sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Sted: I avgiftslandet.
Meldinger: 3,030
MP Rating: 0% (0)
Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.Krynkel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Venninne-annonse

Lillehammer her.
Jeg er 30 år, poden er 6 år!
Jobber 100 %, poden går i 1 klasse.
Jeg er alenemor.

Send meg gjerne pm
__________________
Krynkel og Poden 7 år
Krynkel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
alene, brevvenn, brevvenner, ensom, savner, venn, venner, venninne, venninner


Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:19.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com