Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-08-2005, 12:42   #1
Supermedlem

*stjerna i det blå sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 621
MP Rating: 0% (0)
*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.*stjerna i det blå er som en lysfontene.
22.August 1999

Jeg har hospitering på ambulansen. Det erstille og rolig så vi bestemmer oss for å bestille en pizza. Men av en eller annen grunn reagerer jeg på matlukta.Kunne ikke forklare hva det kom av,men en av mine kollegiar smilte lurt og dro på sykehusapoteket og kjøpte graviditets test. De gir den til meg og 7 menn og en kvinne venter spent på utsiden av doen. Så når jeg kommer ut , med et smil, er de alle med på å feire dette.

Ukene går,og jeg er sykemeldt pga kvalme, men så kommer det enorme magesmerter kastene over meg og jeg starter å blø. Min mann ringer 113 og de kommer. Jeg blir sendt opp å gyn. avd og vi får vite at dette ikke er sikkert at går bra,men ul viser to småhjerter som slår.

Vi tenker tvillinger og er glade. jeg blir liggende i sykehussengen i 4 dager før jeg få lov til å bevege meg.

Men etter 5 dager skjer det, jeg mister barna mine, 13+2 påvei.

Dette er min historie. I dag er det sårt, jeg tenker ikke så ofte på det,men av en eller annen grunn slo det meg.

Jeg skule hatt tvillinger.
Og de skulle ha begynt på skolen i dag.
Gammel 22-08-2005, 18:40   #2
Veteranmedlem

Reppis sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 4,032
Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.Reppis har en strålende fremtid.
Sv: 22.August 1999

Uff da... Vet godt hvordan du har d... Mista i uke 14 selv... Men det var bare en det da... Det er vondt.. Tenker ikke sååå mye på det lenger jeg, for jeg ble gravid 6 mnd senere, og har idag verdens nydeligste datter!
Reppis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2005, 14:13   #3
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,195
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

"Jeg ville bringe deg solen, om du ble redd mørket.
jeg ville stanset regnet om du trengte tørke.
Jeg ville fanget en stjerne for å lyse din vei.
Var dette mulig ville jeg ha gjort det for deg.
Jeg ville gitt deg regnbuen om dagen var grå.
Jeg ville stoppet tiden så du kunne rekke å forstå.
Jeg ville funnet verdens ende om det var dit du ville dra.
For alt jeg ønsker er at du skal ha det bra"

Fra _Kine & Noah
Gammel 28-08-2005, 22:30   #4
Seniormedlem

Lilli3 sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 2,711
Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.Lilli3 har en strålende fremtid.

Ville bare gi deg en !
Gammel 29-08-2005, 13:27   #5
Supermedlem

marliin8 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,291
marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.marliin8 er som en lysfontene.

Vil gi deg en god klem.
Har selv mistet i uke åtte og vet hvor vondt det gjør. Men hadde jeg ikke mistet den gang så hadde jeg ikke hatt en flott fireåring i dag. Ble nemlig gravid tre mndr etter SA den gangen.
Gammel 08-09-2005, 14:16   #6
mammabien
Gjest

Meldinger: n/a

Uff da Jeg aner hvordan du har det, mistet selv i uke 12+6 i år 01, og i uke 9+5 nå i august. Men, samme hvor vanskelig det er, "the show must go on"...
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2005, 14:21   #7
AniBru
Gjest

Meldinger: n/a

så forferdelig trist!! Det føles så mengingløst..
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2005, 22:57   #8
Veteranmedlem

veslamor sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 3,214
veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.

jeg var ikke så langt på vei når jeg mistet.
mistet når jeg var i uke 9. juli 2004
jeg har aldri grått så mange tårer før.
terminen husker jeg, det var 12 mars 2005.

men det gikk ikke lenge før jeg ble gravid igjen.
2 mnd ca.
og 10 juni 2005 fødte jeg verden nydeligste gutt!!!!
solstrålen vår!

jeg tenker ikke så mye på det lengre som jeg gjorde i begynnelsen.
men det var veldig sårt den dagen jeg opplevde det. og hele historien rundt.
(for legen sa at dette ikke var noe SA, men når jeg fikk kranglet meg til UL. så viste det seg at det ikke var noe der lengre)

til deg

veslamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:40.