Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-04-2006, 20:54   #1
Supermedlem

Tinka sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 569
MP Rating: 0% (0)
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.
lei_seg 6 års dagen til Connie og Amalie..

Uff ja tenk det har gått 6 år siden de kom til verden
Er utrolig hvor fort tiden går, sitter med samme følesen enda..
Da jeg hørte at ei anna jente på et anna forum måtte på sykehuset
pga ikke kjent liv, kjente jeg samme følesen jeg hadde den gangen jeg ikke kjente spark i magen..
4 føtter og 4 hender som lekte med hverandre og sloss om plassen,
plutselig en dag sluttet.. tomheten jeg kjente da er ubeskrivelig,
savne og tomheten etterpå er også ubeskrivelig..
jeg har fått 2 vellskapte og hærlige unger etterpå også, men de erstatter ikke de to skjønne og velskapte jentene mine lell..
de er altid i mitt hjerte og hode..
Savner de såå utrolig mye i dag også, tenk de skulla ha begynt på skolen til høsten.. hvordan hadde de vert?? hvordan hadde de sett ut?? vert veldig lik, ligner de på natalie, hadde de sett slik ut i dag??
de på sykehuset over 1 år etterpå sa at natalie lignet jentene veldig..
tenk at de husker det da, over et år etterpå og maange fødene som har vert der.. det varmer hjertet mitt

Connie og Amalie!
Savner dere så jentene mine!
Velskapte og store var dere, men ingen livstegn..
Dere så ut som noen sovenes engler..
Aldri fikk jeg se deres blå øyne, aldri fikk dere føle at
jeg elsket dere over alt på denne jord..
Savner dere, mamma er gla i dere
Gammel 24-04-2006, 20:57   #2
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: 6 års dagen til Connie og Amalie..

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 21:52   #3
Veteranmedlem

Tingeling84 sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 3,157
Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Tingeling84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 21:56   #4
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,097
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tenner et lys for Connie og Amalie i kveld, jeg - og sender en stor klem til mamman deres!

Gammel 24-04-2006, 22:01   #5
Medlem

sibba77 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 440
sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.sibba77 har en strålende fremtid.

tenker på dere...
Gammel 24-04-2006, 22:37   #6
VIP-Medlem

Lina og nurket sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,041
Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blondie
Jeg tenner et lys for Connie og Amalie i kveld, jeg - og sender en stor klem til mamman deres!

Signerer på denne. Varme og god etanker fra oss til dere.
Gammel 24-04-2006, 22:45   #7
Veteranmedlem

LatinoBaby sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 4,027
MP Rating: 100% (2)
LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.LatinoBaby har et ubeskrivelig bra rykte.

vil bare gi deg en god

-7...
LatinoBaby er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-04-2006, 22:52   #8
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,483
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blondie

Signerer
Gammel 25-04-2006, 00:28   #9
Seniormedlem

Gurine sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 2,291
Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.Gurine har et ubeskrivelig bra rykte.

Fått meg verdens beste kjæreste. Og vips, så var det 9 barn
Gurine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-04-2006, 00:34   #10
VIP-Medlem

anjus sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 5,906
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Vennen minsin
Det var nydelig skrevet. Vi har tent mange lys i kveld vi..
Gratulerer med dagen,Connie og Amalie..

Glad i deg snuppa mi
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:17.