Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-08-2007, 21:17   #1
Medlem

LeneG sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Stjørdal
Meldinger: 262
MP Rating: 0% (0)
LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.
:( Angående Englesiden...

Jeg har vært innpå Englesiden 3 ganger med langt tidsrom imellom siden vi mistet vår 4 mnd. gamle sønn for 3 1/2 år siden. Men har måttet gått ut med en gang hver gang, for jeg har ikke klart det. Det jeg synes er fælt å se er bildene av babyene. Da får jeg flashback fra da jeg så min sønn selv på sykehuset. Og det er så forferdelig trist å få tilbake de bildene. Jeg skjønner bare ikke hvorfor det må være sånne bilder på en sånn side. Jeg har hatt lyst til å være med på den siden, men det første jeg ser er et sånnt bilde, og da begynner bare tårene å trille resten av kvelden...
LeneG er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-08-2007, 22:50   #2
Supermedlem

Aischa sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,486
MP Rating: 100% (2)
Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.
Sv: Angående Englesiden...

Hei hei Lene.
Skjønner godt at du reagerer på bildene. Men det er veldig mange av oss som aldri fikk oppleve å se våre barn i live. For oss er de de nydeligste små babyene som vi er så stolte av, og som vi så gjerne vil vise frem.

Aischa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2007, 21:12   #3
Medlem

LeneG sin avatar

LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.

Ja, jeg regnet med det var sånn. Skjønner godt dere vil vise frem d mest verdifulle! Samme som meg det, bare at jeg har andre bilder ja. Men litt synd for oss som reagerer (regner med det ikke bare er meg). Skulle ha vært sånn at en kunne ha gått innpå de som vil se og unngått det vi som reagerer sterkt på det. Sånn at alle kunne ha brukt siden. For det har jeg egentlig hatt lyst til også...
Sitat:
Opprinnelig postet av Aischa
Hei hei Lene.
Skjønner godt at du reagerer på bildene. Men det er veldig mange av oss som aldri fikk oppleve å se våre barn i live. For oss er de de nydeligste små babyene som vi er så stolte av, og som vi så gjerne vil vise frem.

LeneG er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2007, 06:59   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

*poff*

Sist endret av Tidl. bruker; 19-09-2007 kl 05:23.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2007, 18:22   #5
Medlem

lillaki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Ålesund/Hellas
Meldinger: 55
lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Aischa
Det er nettopp det som er, at mange av oss der inne ikke har andre bilder

Sitat:
Hvorfor endrer du ikke alternativene dine inne på kontrollpanelet da?
Du kan velge om du ønsker å se avatar, signatur og bilder....
Det tenkte jeg faktisk ikke på selv... Stella er lur, hun Så slipper du å se det som gjør deg så trist

P.S. Det er bare å si fra hvis du trenger hjelp med innstilllingene.
Gammel 30-08-2007, 22:12   #6
Medlem

LeneG sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av lillaki
Det er nettopp det som er, at mange av oss der inne ikke har andre bilder

Det tenkte jeg faktisk ikke på selv... Stella er lur, hun Så slipper du å se det som gjør deg så trist

P.S. Det er bare å si fra hvis du trenger hjelp med innstilllingene.
Tusen takkk for råd! Det skal jeg absolutt prøve.
Jeg skjønner jo dere veldig godt også da. Det er jo så godt å vise frem sine savnede lille små, på den måten en kan vise dem frem på...
Gammel 31-08-2007, 23:44   #7
Seniormedlem

sjura83 sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: tromsø
Meldinger: 2,439
sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.sjura83 har et ubeskrivelig bra rykte.

Måtte bare inn her å si at jeg synes det står stor respekt av alle dere som har mistet et barn, dere er virkelig sterke mennesker og jeg ønsker dere alt godt i framtiden!! For ca 4år siden så var det stor aktivitet her inne på nm på akkurat denne siden. Brukte ofte å gå inn å lese, men det var jo ikke så lurt egentlig. Endte jo bare med at man satt å gråt slik at man ikke så skjermen og ble hysterisk for at man selv skal miste et barn. Nei huff, blir bare så urolig trist å lei når jeg tenker på dere som er engle foreldrer
Gammel 02-09-2007, 23:16   #8
Veteranmedlem

Estrella sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 3,092
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.

En stor klem til deg.
Gammel 06-09-2007, 13:15   #9
Medlem

LeneG sin avatar

Jeg vil bare nevne det hvis noen syntes det var dumt at jeg skrev dette; det er ikke bildene som er ekle å se. Tvert imot, babyene er jo så søte! Det er bare det at jeg synes det er fælt fordi at jeg ar mistet selv, og bildet av da vi så vår sønn etterpå kommer tilbake når jeg ser en baby jeg vet er gått bort. (Jeg synes det er vanskelig å bruke navnet død om ham, da/nå kommer tårene...Bruker heller gått bort...)
Gammel 07-09-2007, 09:48   #10
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 14
MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.MammaM er fantastisk mot andre.

Helt i orden LeneG

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:34.