Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-09-2006, 06:51   #1
Medlem

mariflyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Øygarden
Meldinger: 132
MP Rating: 0% (0)
mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.mariflyfly er fantastisk mot andre.
lei_seg Den lille spire.....

I går fikk jeg høre at min svigerinne mistet sin lille spire....
Nesten akkurat ett år etter meg..... Hun hadde gått i 19 uker, men barnet døde før uke 13. Så "heldigvis" får hun utskrapning og slipper å gjennomgå en fødsel....

Da kom alle følelsene og tankene på ny... de ligger jo hele tiden i bakhode og svirrer,men siden 1 års dagen snart nærmer seg blir det bare verre og verre...Men dette vekket alt til live for fullt.

Jeg savner henne såååååååå mye.....

Sist endret av mariflyfly; 05-09-2006 kl 22:49.
mariflyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2006, 08:13   #2
Supermedlem

Stini sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 926
Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.Stini har mye å være stolt av.
Sv: Den lille spire.....

Stakkars svigerinnen din, Maria. Det er fælt å oppleve noe slikt.
Jeg forstår godt at alt kommer opp igjen for deg når det nærmer seg 1 års dagen i tillegg. Det er ikke så mye jeg kan si, ta bare en dag av gangen. Kanskje du kan være en uvurderlig støtte for svigerinnen din nå, dere har hverandre.
Tenker på deg, Maria.

Stini er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2006, 08:16   #3
Seniormedlem

LadyBee sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,703
LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.LadyBee har en strålende fremtid.

Klemmer til dere begge.

Jeg håper dere kan hjelpe hverandre i sorgen.
LadyBee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-09-2006, 09:11   #4
Moderator

Isiis sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 10,036
Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.Isiis har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenker på dere begge..
Gammel 05-09-2006, 09:49   #5
Supermedlem

Glede! sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 913
Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.

Utrolig trist!
Gammel 06-09-2006, 11:50   #6
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,483
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 06-09-2006, 13:15   #7
Supermedlem

Blomst sin avatar

Meldinger: 631
Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.

Blomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-09-2006, 23:55   #8
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er så leit å høre om slikt!
Stor klem til svigerinnen din -
og en stor klem til deg og.

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-09-2006, 19:16   #9
Jea
Supermedlem

Jea sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Buskerud
Meldinger: 512
MP Rating: 100% (1)
Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.Jea har en strålende fremtid.

Uff ja det er utrolig trist å høre. Kjenner godt til hvordan egne følelser rundt egne opplevelse blir sterke når andre nær deg opplever noe av det samme.

Da svigerinnen min hadde en MA i fjor gikk jeg nesten rett i kjelleren igjen...for min del skjønte jeg at jeg ikke var ferdig med mitt eget tap.

Livet skal ikke være så lett alltid
Gammel 15-09-2006, 17:29   #10
Supermedlem

maritmix sin avatar

Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,412
maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.

vil bare gi en

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:38.