Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2006, 09:59   #1
Juniormedlem

surfelil sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Mysen,Østfold
Meldinger: 23
MP Rating: 0% (0)
surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.surfelil er et navn alle kjenner.
lei_seg Ettårsdagen :-(

Ja idag er det ett år siden jeg mistet min lille gutt nesten 18 uker på vei.
Fødte en perfekt bitteliten gutt...det er med blandete følelser jeg skriver dette.
Hadde jeg ikke mistet han hadde jeg ikke sittet her med min lille nydelige prinsesse...
Er så ufattelig lei meg for han jeg mistet men ufattelig glad for å ha fått prinsessa.
Ikke lett å føle på dette da de fleste sier at jammen du har jo henne nå...jada jada men jeg er lei meg fordet da og har ett sår i hjertet og må få lov å gråte over den jeg mistet.
Gammel 06-10-2006, 11:05   #2
Supermedlem

ranni77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 1,400
ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.
Sv: Ettårsdagen :-(

Selfølgelig har du lov å sørge over den lille gutten du mistet!
Det er vondt når sånt skjer uannsett!!

ranni77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 11:34   #3
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,097
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.

Det at du har flere barn har ingenting å si. Vi som har mistet barna våre vil alltid ha et tomrom i oss, dessverre...

Trist å høre at du mistet gutten din - en varm klem herfra!
Gammel 06-10-2006, 14:55   #4
Supermedlem

Junimor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,218
Blogginnlegg: 1
Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.

Den der "jamen tenk, hadde du ikke mistet så .." og den enda verre "det var nok en mening med det." kjenner jeg jammen til ja.
Greit nok, spontanaborterer man rundt uke 6 så er det nok noe veldig galt med embryoet, men etter uke 12 er det tross alt et foster -en ordentlig baby vi har i magen.
Grugleder meg veldig til februar, har termin med en liten gutt et par dager før 1-årsdagen til min lille engleprinsesse.

En varm fra en englemamma til en annen.
Gammel 06-10-2006, 15:03   #5
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

Det gjør vondt å ha mistet et barn.
Uansett hvor mange barn man har fra før - eller får i etterkant,
vil det alltid være et barn for lite i hjemmet.

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 16:00   #6
Medlem

vikky sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: nordland
Meldinger: 227
vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.vikky er som en lysfontene.

( lillegulls mamma i konstant )
vikky er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2006, 22:55   #7
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Østfold
Meldinger: 33
Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.Lindy er fantastisk mot andre.

Sender deg mange varme klemmer og tanker..

Selvfølgelig er denne dagen da du mistet din lille gutt trist, selvom du har lillesøster der... Savnet etter gutten din har du allikevel..

Jeg mistet gutten min i uke 20, og som du sier så er de så søte og perfekte...

Tenner et lys for din engels 1 år's dag..

www.freewebs.com/adelesofie
Lindy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2006, 13:41   #8
Supermedlem

milla07 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,489
milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Inagh
Det gjør vondt å ha mistet et barn.
Uansett hvor mange barn man har fra før - eller får i etterkant,
vil det alltid være et barn for lite i hjemmet.

Millas hobbyverden
milla07 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2006, 23:03   #9
Veteranmedlem

Estrella sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 3,092
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 07-10-2006, 23:45   #10
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,654
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Ønsker og gi deg en god Selvfølgelig er det vondt. Ingenting i hele verden kan vel veie opp mot tapet av et barn Ta godt vare på prinsen din i hjertet ditt

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:33.