Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-11-2005, 10:25   #1
Supermedlem

maritmix sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,412
MP Rating: 0% (0)
maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.
Føler meg liten....

Sier som Jessica at jeg føler ikke at jeg har så mye å deppe for (se signaturen min), men endog......Vi fikk ei frisk og fin jente september 2000. Etter noen år med studier og jobb ville vi prøve igjen. Jeg ble gravid etter 4 mnd og KJEMPEGLAD. Ei venninne skulle få omtrent samtidig, bare dager i forkjell...Så i uke 8-9 begynte jeg å blø. Jeg fikk konstatert komplett spontanabort og slapp utskrapning. Heldigvis slapp min venninne noe slikt, men det var tøft å møte henne. Jeg klart å "parkere" aborten litt bak meg. Også da beskjeden kom om at hun hadde fått en frisk og fin gutt. Helt til en kollega på jobb spurte meg om dagen var litt tung med tanke på SA`n jeg hadde og så beskjeden jeg fikk....Det var jo godt ment, men det "slo" meg midt i ansiktet....Begynte å hulke der jeg sto, heldigvis tok kollegaen rundt meg og bare holdt meg!
Bare uker etterpå hadde samme kollega en SA, noe som igjen ble tøft, men jeg valgt å være den støtten hun trengte.....Dele erfaringer.......
Også etter nye tre måneder ble jeg gravid igjen. Klarte ikke å slappe av, følte hele tiden at det var "noe".........på UL i uke 18 så de at jenta vår har ei defekt nyre .......i ettertid har jeg skjønt at det ikke er noe krise og at det ikke blir noen forringelse av livskvaliteten. Men det har vært tøft! I og med at det blir operasjon av Lea, enten før eller etter fødsel, så får jeg ikke til å slappe av før jeg har henne i hendene! Klarer ikke å kjøpe klær til henne engang......Og nok en gang har ei annen venninne termin bare dager etter meg...
Gammel 24-11-2005, 11:42   #2
Supermedlem

susanna sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 1,171
susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.
Sv: Føler meg liten....

Sender en klem og krysser fingrene for at det skal gå bra med jenta di

Ser du stjernene liten, fra der hvor du er? Ser du månen som spegles i vannet?
Ser du vi gråter? Vi har deg så kjær. Vet du hvor dypt du er savnet?
susanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-11-2005, 14:34   #3
Supermedlem

Jessica sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Hedmark
Meldinger: 746
Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.Jessica har en strålende fremtid.
Sv: Føler meg liten....

Sitat:
Opprinnelig postet av maritmix
Sier som Jessica at jeg føler ikke at jeg har så mye å deppe for (se signaturen min), men endog......Vi fikk ei frisk og fin jente september 2000. Etter noen år med studier og jobb ville vi prøve igjen. Jeg ble gravid etter 4 mnd og KJEMPEGLAD. Ei venninne skulle få omtrent samtidig, bare dager i forkjell...Så i uke 8-9 begynte jeg å blø. Jeg fikk konstatert komplett spontanabort og slapp utskrapning. Heldigvis slapp min venninne noe slikt, men det var tøft å møte henne. Jeg klart å "parkere" aborten litt bak meg. Også da beskjeden kom om at hun hadde fått en frisk og fin gutt. Helt til en kollega på jobb spurte meg om dagen var litt tung med tanke på SA`n jeg hadde og så beskjeden jeg fikk....Det var jo godt ment, men det "slo" meg midt i ansiktet....Begynte å hulke der jeg sto, heldigvis tok kollegaen rundt meg og bare holdt meg!
Bare uker etterpå hadde samme kollega en SA, noe som igjen ble tøft, men jeg valgt å være den støtten hun trengte.....Dele erfaringer.......
Også etter nye tre måneder ble jeg gravid igjen. Klarte ikke å slappe av, følte hele tiden at det var "noe".........på UL i uke 18 så de at jenta vår har ei defekt nyre .......i ettertid har jeg skjønt at det ikke er noe krise og at det ikke blir noen forringelse av livskvaliteten. Men det har vært tøft! I og med at det blir operasjon av Lea, enten før eller etter fødsel, så får jeg ikke til å slappe av før jeg har henne i hendene! Klarer ikke å kjøpe klær til henne engang......Og nok en gang har ei annen venninne termin bare dager etter meg...
Godt å høre at du er gravid igjen. Skjønner at du er redd. Man er så redd for å bli skuffet og lei seg igjen. Mange lever fint med en nyre. Får tro det går bra. Håper at du kan se tilbake på denne tiden og tenke at heldigvis gikk det bra...

klem fra meg

Jessica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:35.