Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-12-2006, 17:35   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
lei_seg Huff...hva skal man skrive? Råd mottas med takk

Fikk for litt siden vite at en barndomsvenninne, og storesøstren til bestevenninnen min mistet sin 1år gamle datter etter lang tids sykdom i går kveld.

Jeg har sendt en tekstmelding til bestevenninnen min, hvor jeg bare skrev at jeg tenker på dem.. ikke no mer, i mangel på ord.

Jeg har lyst til å skrive ett kort, og sende det og en blomst til foreldrene, men vet ikke hva jeg skal skrive.

Datteren deres har vært veldig syk, hele det korte livet sitt, og bodd på sykehuset de siste mnd.

Jeg har gåsehud over hele meg, og føler meg rett og slett uvel.
Hadde virkelig håpet de skulle finne ut hva det var, og hjulpet henne...

Kan dere noen fine dikt, eller noe slikt, som jeg kan skrive ned?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-12-2006, 21:32   #2
Supermedlem

Pandora sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Sørlandet
Meldinger: 669
MP Rating: 0% (0)
Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.Pandora har en strålende fremtid.
Sv: Huff...hva skal man skrive? Råd mottas med takk

Hei. Jeg har jo lagt ut en tråd for dikt og sånn her. Det er kommet flere til. Jeg sendte som sagt et dikt til ei vennine som mistet sønnen sin. Hun satte veldig pris på kortet mitt. Skrev også at jeg tenkte på de og at jeg ville være der for de. At jeg vet hvordan de har det osv. Men nå er det litt enklere for meg når jeg har vært gjennom det selv.
Uansett, er det viktigste og skrive. Alt er fint. Det er noen kommentarer man skal passe seg for, men du virker som en oppegående person som sikkert unngår dem.
Gammel 21-12-2006, 20:08   #3
Seniormedlem

Mari sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,925
Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.Mari er fantastisk mot andre.

Det du skriver på kortet betyr egentlig ikke så mye. Skriv det du har på hjertet. Det vil varme godt i hjertene deres bare å vite at du tenker på dem nå når de går en så tung tid i møte.

Some people only dream of angels, I got to hold one... Martin f/d 27.03.06
Mari er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-12-2006, 20:33   #4
Pio
Seniormedlem

Pio sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,163
Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.Pio har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg anbefaler deg å ta en tur innom http://englesiden.com/ . Der står det mye fint for oss som er runt de som opplever denne tragedien. ABC for pårørende er kjempefin.
Gammel 12-01-2007, 00:31   #5
Medlem

Mamma til go'guttene sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 491
MP Rating: 100% (1)
Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.

Signerer denne........

Akkurat nå er det mer viktig at du viser at du bryr deg.
Det fins ikke noen perfekte ord. Det viktigste er at du er der for henne og har en god øre til å lytte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pio
Jeg anbefaler deg å ta en tur innom http://englesiden.com/ . Der står det mye fint for oss som er runt de som opplever denne tragedien. ABC for pårørende er kjempefin.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:17.