I dag er det to år siden Estrellas lille Nicholas døde..
Mange varme tanker sendes hele familien i dag, så forferdelig vondt det er å tenke på at den flotte gutten ikke fikk bli mer enn to år..
Varme klemmer til hele familien i dag
__________________ Lesehesten -99 + Filosofen -01 + EvigUnge ble bare ti uker + LilleSola jan -08
"Øyet kan smile - munnen kan le, men sorgen i hjertet kan ingen se"
Det er flere som husker den dagen ja, jeg har sittet her å tent lys og vært helt knust i hele dag. For meg så blir Luciadagen aldri den samme som den en gang var. Jeg husker det som i går selv, husker når jeg fikk beskjeden på jobben i barnehagen at mitt primærbarn Nicholas var gått bort. Nicholas var en skikkelig god gutt å ha i barnehagen. Ikke klarte jeg å tenke klart når jeg fikk beskjed av Estrellas venninne (mor til et annet barn i barnehagen), hadde selv akkurat funnet ut at jeg var gravid med Silje. Så jeg var en tikkende hormonbombe den gang.
Jeg tenker på dere i dag, og ta vare på hverandre i jula. Om du trenger noen å snakke med Estrella så har du nummeret mitt (jeg har desverre mistet ditt under flyttingen, send meg gjerne en sms så jeg får nr ditt igjen). Neste gang vi skal til Østlandet skal jeg ringe på dere så kan vi møtes igjen, også kan vi tenne lys på grava til gullklumpen min.
Koz og klem fra Silje og Lelle (som Nicholas kalte meg)