Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-06-2005, 19:31   #1
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 5,954
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Jeg vil bare si....

At jeg synes dere er utrolig tøffe som klarer å takle sorgen over å ha mistet det mest dyrebare i livet!!!

Når jeg leser her inne, føler jeg meg utrolig heldig! Jeg får tårer i øynene og klump i halsen av å lese om alle de små englene. Jeg unner ingen å miste noe så kjært!

En stor klem til dere alle!
Gammel 24-06-2005, 19:56   #2
Veteranmedlem

Estrella sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 3,092
MP Rating: 0% (0)
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Jeg vil bare si....

Sitat:
Opprinnelig postet av Bente83
At jeg synes dere er utrolig tøffe som klarer å takle sorgen over å ha mistet det mest dyrebare i livet!!!

Når jeg leser her inne, føler jeg meg utrolig heldig! Jeg får tårer i øynene og klump i halsen av å lese om alle de små englene. Jeg unner ingen å miste noe så kjært!

En stor klem til dere alle!
Gammel 24-06-2005, 20:11   #3
Medlem

matu sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Stange
Meldinger: 85
matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.matu vil raskt nok bli berømt.

Tror ikke at vi er så tøffe men vi har bare ikke noe valg. Klart jeg ville gjerne ha gitt mye for å ha Tuva her hos meg men slik gikk det ikke dessverre.

Men tusen takk for klemmen.
Gammel 24-06-2005, 21:31   #4
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,691
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.

til alle dere.
Gammel 24-06-2005, 22:42   #5
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

Til alle mammaer i den store verden!

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-06-2005, 22:44   #6
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,068
nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Inagh
Den er jeg med på
nolo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-06-2005, 16:32   #7
Medlem

Ung Frue sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 289
Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av matu
Tror ikke at vi er så tøffe men vi har bare ikke noe valg. Klart jeg ville gjerne ha gitt mye for å ha Tuva her hos meg men slik gikk det ikke dessverre.

Men tusen takk for klemmen.
Signerer denne jeg

er født november 2003
født og død i mors liv 24. mai 2005
født 25. juli 2006
Ung Frue er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2005, 20:41   #8
Seniormedlem

maya 80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,010
Blogginnlegg: 1
maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Inagh
signerer denne jeg
maya 80 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2005, 22:37   #9
Medlem

freia sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: ikke akkurat Oslo
Meldinger: 48
freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.freia vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av matu
Tror ikke at vi er så tøffe men vi har bare ikke noe valg.
Jups.
Akkurat sånn det er - jeg finnes ikke tøffere enn noen annen.
freia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-06-2005, 08:23   #10
Medlem

mayapia sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Salangen
Meldinger: 246
MP Rating: 100% (3)
mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.

Samme her,eg e ikkje mye tøff nei,savne englesnuppa mi vældi mye,skulle så gjerne hadt ho her,men har eg nån valg NEI desverre..... Unne ingen i heile verden å oppleve å møste det dyrebaraste man kan få i live sett,men desverre som sagt når sånne ting sjer så har vi ingen valg,å tøff e vi ikkje i det heile tatt Massevis av store klæmma tell alle sammen

mayapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:51.