Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-12-2006, 00:58   #1
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
MP Rating: 0% (0)
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.
Kjære Blondie!

I dag er det et år siden det verste som kan skje, skjedde...
Det er et år siden jeg med tungt hjerte leste at lille Sigurd ikke var mer - at kampen var over...

Jeg kjente deg ikke da, men jeg gråt for deg og dine...
I dag kjenner jeg deg litt mer - og jeg gråter litt for Sigurd i dag også - og for deg og dine - dere som er igjen.

Måtte dere komme dere gjennom denne dagen på best mulig vis...
Måtte dere ha gode venner og familie rundt dere i dag, til å ta vare på dere.
Måtte dere sørge sammen - og - måtte dere glede dere over minnene om en vakker liten gutt...

For om dere ikke har noe annet lenger - så har dere Sigurd i hjertene deres - og der vil han alltid være.

Han skulle ha bodd utenfor hjertene deres... men slik gikk det ikke til...

Det er urettferdig - det er vondt...

Jeg tenker på deg, på din mann og på Sigurd sine to kjære storesøsken i dag.

Måtte Sigurd alltid lyse i minnet og leve i hjertet!

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2006, 01:08   #2
Medlem

Lula sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 449
Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.
Sv: Kjære Blondie!

Sigurd ble en liten gutt som rørte ved mange hjerter.

Jeg fulgte også hans historie gjennom Blondies innlegg. Og jeg hadde han og Blondiefamilien i tankene gjennom dagene mine.
Og den utrolige styrken Blondie viste!! Ekte, fantastisk og rørende morskjærlighet. Fullstendig blottet for egoisme og en vanvittig omsorg for sine egne.

Jeg glemmer det aldri!!

Og når beskjeden om at den lille kjempen hadde funnet fred, gråt jeg. Masse!! For det livet han ikke fikk lov fortsette, for den fantastiske mamman hans og familien som hadde mistet det kjæreste de hadde.

Sigurd lever videre i manges tanker! Og mine tanker går idag til Blondie og familien.

Klem
fra
Lula

Fikk min vakre gutt 13/11-05
Lula er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2006, 10:51   #3
VIP-Medlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 6,212
MP Rating: 100% (9)
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg tenker på deg og familien din i dag Blondie. Sigurd har satt spor, jeg kommer aldri til å glemme han.
Pusa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2006, 11:08   #4
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,038
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenner et lys for den lille kjempen Sigurd i dag. Tenker masse på deg og dine, Blondie.

Stine.

Gammel 26-12-2006, 11:19   #5
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad
Meldinger: 9,377
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Stor klem til deg i dag Blondie.

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2006, 11:25   #6
Æresmedlem - Moderator

Helene Harefrøken sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Midgard
Meldinger: 16,871
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 100% (1)
Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.Helene Harefrøken har et ubeskrivelig bra rykte.

De andre sier det så fint. Tenker på deg og dine i dag Blondie! Vi skal tenne et lys for kjempen deres, Sigurd i dag.
Gammel 26-12-2006, 11:36   #7
Supermedlem

Emmy sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Kristiansand
Meldinger: 826
Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.Emmy har en strålende fremtid.

Mange varme tanker sendes deres vei på denne spesielle dagen, Blondie...

Takk for alt du har delt og alt du har lært meg om livet. Lille kjempen Sigurd har satt dype spor i hjerte og sinn hos meg. Det har også den fantastiske familien hans, som fremdeles strever med sorgen og savnet. Måtte dere komme styrket ut av denne dagen.

Jeg håper dere er omgitt av gode mennesker idag, og at dere tar godt vare på hverandre.

Et lys skal brenne for Sigurd ikveld.

Mange, mange klemmer fra meg og alle mine, til deg og alle dine

Emmy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2006, 12:19   #8
Veteranmedlem

Bambi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 3,237
Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.Bambi har et ubeskrivelig bra rykte.
Re: Kjære Blondie!

Tenker på dere i dag Blondie, den lille kjempen deres rørte ved mange hjerter.

Han satte dype spor i manges sinn , blant annet meg, .

Ta godt vare på hverandre.

Mange tanker og klemmer kommer fr ameg

Member of AF's jaktlag!
Bambi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2006, 12:19   #9
Seniormedlem

Candy sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: på bøgda..
Meldinger: 1,942
MP Rating: 100% (1)
Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.Candy har mye å være stolt av.

Mange tanker til Blondie med familie

Et lys brenner for lille tapre Sigurd som rørte så dypt inn i mitt og mange andre sine hjerter og sinn.

deg og din historie glemmer jeg aldri....

På tur til ett lettere liv. -24,3kg.
Candy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-12-2006, 12:24   #10
Veteranmedlem

Monica sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 3,805
Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenker på dere i dag, Blondie.
Skal tenne et lys for tapre Sigurd i dag.

Her kan du lese om mitt arbeid i Gambia
Monica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:04.