Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-08-2005, 12:44   #1
VIP-Medlem

Lina og nurket sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 5,041
MP Rating: 0% (0)
Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.Lina og nurket har et ubeskrivelig bra rykte.
Litt rart

Det er litt rart........

Nå sitter jeg her med to nydelige jenter. Og har to engler...

Det var en gang i 2002 at en spire ble en engel.
To måneder senere fikk dne følge av enda en...
Tristhet, gleder, sorger, alle følesene på en gang.

Og i dag så sitter jeg her med to Nydelige jenter, Elena laget en måned etter at siste spiren ble en engel og Constance Amalie.

Til alle dere på dette forumet, dere er utrolig sterke personer. Og jeg tenker på dere! Det skal dere vite. For lett er det ikke, uansett om det er i uke 6 eller 28.
ta godt vare på hverandre. husk en klem ekstar når det butter i mot kan være godt å ta i mot.

fra meg
Gammel 20-08-2005, 18:04   #2
mammabien
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Litt rart

hei, innlegget ditt er faktisk det første jeg leser her på nybaktmamma, jeg har akkurat meldt meg inn. jeg har og to små engler i himmelen, mistet forrige fredag 10 uker på veg, det er godt ikke å være alene om det.. trist er det uansett. men Sander på 2 og et halvt år er min store glede og trøst. for uansett, livet må gå videre og vi har mange år og sjanser forran oss.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-08-2005, 17:40   #3
Medlem

Villemo sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Haugesund
Meldinger: 140
Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.Villemo er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av mammabien
hei, innlegget ditt er faktisk det første jeg leser her på nybaktmamma, jeg har akkurat meldt meg inn. jeg har og to små engler i himmelen, mistet forrige fredag 10 uker på veg, det er godt ikke å være alene om det.. trist er det uansett. men Sander på 2 og et halvt år er min store glede og trøst. for uansett, livet må gå videre og vi har mange år og sjanser forran oss.
Uff fikk helt klump i magen, du har hatt ei tøff uke nå (Har selv vært der mars 2003 13 uker på vei) En føler seg rimelig aleine oppi sånt, husker at jeg skulle ønske alle rundt meg kunne visst hvor tungt det var. Men fikk bare kommentarer som: Jaja må huske at du har to friske barn fra før, og da er det ikke så gale
Og mange andre kommentarer jeg ikke skriver her.

Jeg håper du har en god støtte i gode venner og mann, skal ikke takle sånn aleine! Må bare sende en PM hvis du du har lyst Er her jeg!

Lina og nurket: Sender en goood klem til deg, har vært igjennom det du og, det er den værste tomhetsfølelsen syns jeg selv.

ellers så signerer jeg det du skrev på slutten, har lest det meste som står her inne...og føler med hver og en av dere jenter
Gammel 23-08-2005, 19:06   #4
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

En stor og varm klem til deg!

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-08-2005, 12:34   #5
Marit
Gjest

Meldinger: n/a

Det er sant dette med at livet går videre men savnet etter den eller de vi mangler blir med oss livet ut vil jeg tru.

Selv har jeg 5 sa i fra uke 8 til 13 og en liten engel som ble født med en hjertefeil. Det er godt ha slike plasser og gå på når man har noen tunge dager. For de er til tider mange av, men gud som man gleder seg over de man har

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-09-2005, 12:41   #6
Supermedlem

dior sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: langhus / akershus
Meldinger: 1,156
MP Rating: 100% (2)
dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.dior har en strålende fremtid.

Ville bare gi deg og alle dere andre her inne en riktig go klem

www.junev.piczo.com
dior er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:47.