hei vil fortelle litt om oss er gift og vi begge har vær vår sønn fra før jeg har en på 8 og min mann en på 11 begge heter daniel.
lykken var stor da jeg ble gravid etter 2 sa, fødte en sønn 11 april 2005 men lykken skulle vare kort, han var vårt først kjærlighetsbarn, natt til 20 mai 05 ammer jeg han kl 0130 har fått beskjed av helsesøster at jeg trenger ikke vekke han lenger om natten å gi han mat pga han spiste så godt og sov hvis han fikk sove noe første ikke gjorde, våknet brått kl 0620 og får en rar følelese tar han opp og ser han er livløs skriker på min mann som begynner munn til munn mens eg ringer sykebil livet stod ikke til å redde. 2 måneder var jeg i sjokk snakket ikke og trodde alt var en vond drøm
ble gravid 1 år etter og var veldig nervøs de første 12 ukene pga hadde hatt 2 sa etter benjamin døde da jeg kom til uke 16 roet jeg meg litt og vi begynte å glede oss men morningen 25 juni var da 24.4 uker fikk jeg store mage smerter og gikk på do der ser eg vannsekken er på vei ut sykebilen kommer men hun blir født i sykebilen ankommer KK og hun blir gjenopplivet og lagt i respirator de gir oss ingen forhåpninger siden hun kom til verden på den måten 17 timer kjemper hun men må gi tapt hun sovner stille inn i armene mine verden raste i grus igjen og stakkars storebror som gledet seg sånn
er no gravid igjen 14 uker er kjemperedd og har ikke sagt noe til daniel ennå skal på ultralyd 29 mai klarer ikke tro det skal gå bra men får veldig tett oppfølging
dette var litt av min historie forteller mere siden
Hei jeg hører ikke til her, men følte jeg ikke kunne gå ut herfra uten å svare når jeg hadde lest dine ord.
Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg klarer ikke forestille meg den smerten dere må ha hatt og har. Håper alt går bra for dere denne gang.
Skjønner godt at du er kjemperedd. Godt dere får oppfølging. Når babyen er født vil det kanskje hjelpe dere å kjøpe ne apnealarm til å ha i sengen, som sier ifra om babyen slutter å puste?
Hei jeg hører ikke til her, men følte jeg ikke kunne gå ut herfra uten å svare når jeg hadde lest dine ord.
Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg klarer ikke forestille meg den smerten dere må ha hatt og har. Håper alt går bra for dere denne gang.
Signerer!
Måtte alt gå bra med den lille denne gang.
Signerer. Jeg fikk grusomt vondt av deg og dine
Håper det går veldig bra denne gangen, veldig bra at du får tett oppfølging!