Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-04-2008, 12:13   #1
Medlem

mayapia sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Salangen
Meldinger: 246
MP Rating: 100% (3)
mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.
Mary Kristine 15 år

I dag klokka 1953 e det 15 år sia min lille engel Mary Kristine kom til verden uten e lyd. Savne e enormt & lengseln etter å holde mi lille pia e enda verre. Sjønne ikkje at alt kan være så urettferdig,ta ifra meg det kjæraste eg hadde da,fatte ikkje at han dær oppe kunne ta ho ifra meg,hadde sjønnt det om det hva en gammel person som har opplevd live,ikkje en liten byllt som overhodet ikkje har opplevd nåkka. Nei huff eg syns verden e urettferdig å eg savne ho bare så sinnsykt. Ho kunne vært konfirmant i år,min første fødte,ser alle som ordne tell konfirmasjon å alle som e ute å handle inn pynt å divers,kunne vært dær eg og,ute å shoppa ilag med pia mi,men neida,han dær oppe måtte ta ho tell seg

Bare nån tanka som slår meg akkurat nu,men eg veit at spes når konfirmasjon nærme seg så blir eg å slite enda meir...

Lille engeln min eg savne deg så enormt mye....Du e hjerte i live mitt,eg gjemme deg dær inne,du blir aldri glemt. Gla i deg Mary Kristine. Kos fra mamma`n din.

mayapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 16:06   #2
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,216
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mary Kristine 15 år

meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-04-2008, 17:10   #3
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,254
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sender deg den varmeste klemmen jeg kan gjennom pcen skkurat nå.. Har ikke ord, fins ingen trøst- har bare min dypeste medfølelse å tilby..
Gammel 28-04-2008, 23:53   #4
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 8,628
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenker på deg!

“Do not stand at my grave and weep
I am not there, I do not sleep.
I am a thousand winds that blow
I am the diamond glint on snow.
I am the sun on ripened grain
I am the soothing, gentle rain.
When you awake in morning hush,
I am the swift uplifting rush
Of quiet birds in circled flight.
I am the stars that shine at night.
Do not stand at my grave and cry
I am not there: I did not die.”
Gammel 29-04-2008, 13:28   #5
Medlem

LeneG sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Stjørdal
Meldinger: 262
LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.

Sender masse tanker til deg! Vet hvordan du har det, jeg har også mistet min førstefødte, for 4 år siden. Merkedager blir veldig spesielle, og gjør at en tenker og savner ekstra mye. De vil aldri bli glemt, de er en del av søskenflokken de også. Det gjør så urtrolig vondt å savne en som en har så kjær! Det er så urettferdig! De skulle også ha rett til et liv, de små englebarna våre.
Gammel 01-05-2008, 00:06   #6
Medlem

lillaki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Ålesund/Hellas
Meldinger: 55
lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.lillaki er fantastisk mot andre.

Gammel 01-05-2008, 13:21   #7
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 498
konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.konn75 har en strålende fremtid.

Uff, for noen sterke ord og tanker. Foeler virkelig med deg i sorgen

-95 -99 -07
Jeg er verdens heldigste mamma...
konn75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 16:56   #8
Medlem

lucas' mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: holmestrand
Meldinger: 237
Blogginnlegg: 1
lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.

Sender deg masse varme tanker og gode klemmer i sorgen

SOV GODT LILLE VENN, VÆR SNILL MED ENGLENE TIL VI SEES IGJEN.

med meo og Strwberri. SAMMEN ER VI SUSHI
lucas' mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 17:18   #9
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,200
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.

Mange varme klemmer og tanker

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 19:54   #10
Seniormedlem

MissPhun sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,542
MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.

Så trist og meningsløst

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:57.