Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-06-2007, 09:14   #1
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,123
Blogginnlegg: 18
MP Rating: 0% (0)
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.
lei_seg Min venninne..

Bortevekke.

Sist endret av Lita84; 28-12-2007 kl 12:53.
Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2007, 10:03   #2
Veteranmedlem

AnneK27 sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,095
Blogginnlegg: 6
AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.AnneK27 har en strålende fremtid.
Sv: Min venninne..

Gammel 06-06-2007, 10:34   #3
Seniormedlem

Humle sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 2,241
Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.Humle har et ubeskrivelig bra rykte.

SÅ utrolig trist
Det viktigste er at du er der for henne..
Ikke vær redd for å ta kontakt..
Gammel 06-06-2007, 11:15   #4
Supermedlem

sommerbaby sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 838
sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.

Gammel 06-06-2007, 12:43   #5
Supermedlem

*diLLa* sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 823
*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.*diLLa* har en strålende fremtid.

*diLLa* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2007, 13:44   #6
Supermedlem

Bimalv sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Hjemme ;)
Meldinger: 755
Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.Bimalv har en strålende fremtid.

Å kjære vene. Som sagt over her. Vær der for henne når ho trenger å snakke med noen.
Gammel 06-06-2007, 13:49   #7
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,183
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Min venninne mistet tvillingene sine..
Hun spurte om jeg ville være med til grava dems.
(det ville jeg)
Der åpnet hun seg litt,snakket om følelser osv.
Jeg var litt forsiktig med spr, men lyttet, ga klem og en skulder.

Hun spurte om jeg ville se bilder.
Jeg så og fortalte hvor nydelige guttene hennes er.
Jeg kondolerte og prøvde å gjøre mitt beste.

(hun har i ettertid takket meg, for det var ikke mange som ville se bilder eller graven, hun er jo som alle andre fryktelig stolt, bare for henne er det vanskelig,siden guttene ikke er her hos henne fysisk)

Sist endret av _Kine; 06-06-2007 kl 13:52.
_Kine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2007, 14:36   #8
VIP-Medlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,123
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for gode ord, Kine_ De skal jeg ta med meg.
Og takk for omtanker.

Sist endret av Lita84; 28-12-2007 kl 12:53.
Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2007, 14:57   #9
Supermedlem

Lilleklump sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,457
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 100% (1)
Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.Lilleklump har en strålende fremtid.

huff så tragisk, kan ikke sette seg inn i sånne situasjoner 100%, men det viktigste er å være der for henne, ikke trekke seg unna. Trenger ikke si mye, men lytte. Hvor gammel var barnet?

(Superm@mm@)
Lilleklump er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-06-2007, 15:04   #10
Supermedlem

Tinka sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 573
Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.Tinka har mye å være stolt av.

jeg har selv mistet tvillinger, døfødt 3 uker før termin..
Er det noe du lurer på kan du spørre meg om alt på PM
Tinka er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:49.