Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2005, 20:48   #1
Supermedlem

Angelina sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: I leiligheten min
Meldinger: 1,268
MP Rating: 0% (0)
Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.Angelina har mye å være stolt av.
lei_seg Nå er det snart 5 år siden jeg mistet min lille engel.

Hun var ikke planlagt.
Blir fysisk dårlig når jeg tenker på hennes far.
Jeg opplevde MYE vondt i forbindelse med det å være gravid med henne.
Men alikevell.... jeg savner henne, og jeg synes det er forferdelig vondt, hun var min.....
Datoen jeg mistet henne på og datoen jeg hadde termin på er de tyngste dagene i året, og nå nærmer det seg datoen jeg mistet henne på, og jeg merker at tunghet-følelsen kommer.
Jeg har ingen matrielle minner etter henne, alt jeg har ligger i hjertet mitt.....

Angelica.....
mamma savner deg........mamma vil aldri glemme deg...... mamma elsker deg.

Takk for at du leste...
Gammel 30-09-2005, 21:20   #2
Supermedlem

Nyperose sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,278
Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.Nyperose har en strålende fremtid.
Sv: Nå er det snart 5 år siden jeg mistet min lille engel.

Ville bare gi deg denne.

-95 mai -05 9.mai -07
Nyperose er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2005, 21:22   #3
Mia
Seniormedlem

Mia sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,708
Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.Mia har en strålende fremtid.

Mia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2005, 21:40   #4
Veteranmedlem

veslamor sin avatar

Sted: Hedmark
Meldinger: 3,224
veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.veslamor har en strålende fremtid.

fra meg

veslamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2005, 21:46   #5
VIP-Medlem

emin sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Harstad, Troms
Meldinger: 9,816
MP Rating: 100% (5)
emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.emin har et ubeskrivelig bra rykte.

Klem fra meg

sitter bakovervendt i Britax Secura
Hobbyblogg
emin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 20:35   #6
Supermedlem

susanna sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 1,171
susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.

Ser du stjernene liten, fra der hvor du er? Ser du månen som spegles i vannet?
Ser du vi gråter? Vi har deg så kjær. Vet du hvor dypt du er savnet?
susanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2005, 21:56   #7
Medlem

Sted: Rogaland
Meldinger: 479
linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.linnii3mor er et navn alle kjenner.

Vil bare gi deg en *varm klem jeg*

.....................Hva kan eies, når livet bare er til låns................[link=http://lilypie.com][img noborder]http://b2.lilypie.com/J9qnp2.png[/img][/link].
linnii3mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 18:06   #8
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

klem fra meg
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 19:16   #9
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Ville bare si at jeg tenker på deg.. klem
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2005, 19:19   #10
Veteranmedlem

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 4,068
nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.nolo har et ubeskrivelig bra rykte.

Varme tanker fra meg
nolo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:56.