Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-02-2006, 23:59   #1
Medlem

Rovik sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Sandnes
Meldinger: 349
MP Rating: 0% (0)
Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Noen som har svar

Hei alle sammen

Jeg holder på å skrive et arbeids krav på sykepleien og trenger litt hjelp.
Jeg skal skrive om en ung dame som nettopp har hatt en spontan abort.
Jeg er nødt til å dra inn en del historie fra før i tiden, men vet svært lite om det.

Er det noen som vet hvordan det var før i tiden?
Hvordan kvinner som spontan aborterte ble behandlet?
Hva som ble gjort?
Holdninger og slikt.

Ellers er jeg interesert i å vite litt om hvilke behov kvinner som har mistet sine barn i mors liv har når de er på sykehuset etter den tragiske hendelsen.
Og hva de forventer av sykepleierne som er rundt de. (i nå tid)

Jeg setter stor pris på svar.
Gammel 07-02-2006, 10:00   #2
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 221
Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.Trollungen`s mor er fantastisk mot andre.
Sv: Noen som har svar

Jeg har en mormor som mistet tvillinger, men det var det ingen som ville snakke om for det skulle man bare "glemme". Jeg var nysgjerrig om det var tvillinger i familien så derfor fortalte moren min det til meg... men hun hadde spurt om hva som hadde skjedd da hun var liten jente, og da fikk hun kun et blikk, og turte aldri å spørre siden Så det eneste jeg har erfaringer med er at dette snakket de ikke om...

Lykke til!
Gammel 07-02-2006, 14:35   #3
Medlem

Rovik sin avatar

Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.Rovik er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Sitat:
Opprinnelig postet av Trollungen`s mor
Jeg har en mormor som mistet tvillinger, men det var det ingen som ville snakke om for det skulle man bare "glemme". Jeg var nysgjerrig om det var tvillinger i familien så derfor fortalte moren min det til meg... men hun hadde spurt om hva som hadde skjedd da hun var liten jente, og da fikk hun kun et blikk, og turte aldri å spørre siden Så det eneste jeg har erfaringer med er at dette snakket de ikke om...

Lykke til!
Jeg har nettopp intervjuet noen på sykehuset og hun nevnte det at det var vanlig før. De mente det skulle hjelpe på sorgprosessen.
Gammel 11-02-2006, 18:33   #4
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,176
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Da jeg mistet (SA) i juni 2004 var det rådet jeg fikk at jeg ikke skulle bebreide meg selv (det var ikke min feil osv) samt at det beste var å gå hjem og prøve på nytt med engang...

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2006, 18:37   #5
Veteranmedlem

Lissi80 sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Askim
Meldinger: 3,176
MP Rating: 100% (4)
Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.Lissi80 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rovik

Ellers er jeg interesert i å vite litt om hvilke behov kvinner som har mistet sine barn i mors liv har når de er på sykehuset etter den tragiske hendelsen.
Og hva de forventer av sykepleierne som er rundt de. (i nå tid)

Jeg setter stor pris på svar.
Jeg hadde egentlig ikke spesielle behov annet enn og få svar på hva som gikk galt..Men det kunne ingen fortelle meg...Dette var til det beste siden fosteret mest sannsynlig var så misdannet at det ikke var forenelig med liv...Det vra kroppens måte og ordne opp selv på...

Et annet behov jeg hadde utenfor sykehuset var og prate om detsom hadde skjedd..Prate, prate, prate... Alle rundt meg fikk vite det, også datteren vår på 4 år (den gang) Og de fleste visste jo ikke at jeg hadde vært gravid engang.. Det hjalp veldig og prate om det..

16-8-2008
Lissi80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2006, 16:32   #6
Medlem

Rovik sin avatar

Tusen takk for svarene. Setter veldig stor pris på det.
Det er viktig for oppgaven å vite om disse ønskene og behovene slik at man vet hva man kan forbedre.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:42.