Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-12-2005, 11:12   #1
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,097
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.
lei_seg Ny englemamma

Jeg har en stund visst at jeg kom til å høre til her inne, men håpet at det ikke ville skje helt ennå.
Jeg kommer nok ikke til å være veldig aktiv med en gang - vi suser fremdeles rundt i et vakum og må prøve å gi hverandre den lille oppmerksomheten og energien vi har.

Jeg kommer snart - og ser frem til å møte andre som har opplevd det samme som oss.
Vi vet jo at livet går videre, men akkurat nå føles det som en komplett umulighet.

Vesle Sigurd begraves førstkommende fredag kl. 10.00..
Gammel 28-12-2005, 12:51   #2
Seniormedlem

Jannis sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,944
MP Rating: 0% (0)
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.
Sv: Ny englemamma

Huff. Alltid så trist når det kommer nye englemammer her . Håper dere er flinke til å ta vare på hverandre i tiden fremover. I morgen er det 2 år siden vår nydelige lille englegutt ble begravet. Tiden har gått så fort, men samtidig så sakte. Livene våre vil aldri bli det samme igjen.

Håper å se dere på englesidene etterhvert.

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2005, 13:32   #3
Medlem

Lula sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 449
Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.Lula er fantastisk mot andre.

Kjære, kjære Blondie!

Jeg har så utrolig vondt av deg og dine! Så ufattelig trist at dere skulle miste lille, tapre Sigurd.
Dere har vært i tankene mine siden jeg leste historien om Sigurd første gangen. Og den styrken du har vist er enorm!

Men, nå har Sigurd forlatt denne verden. Og tilbake står dere, så ufattelig triste, men allikevel så lykkelige for å ha fått lov å elske vesle Sigurd.

Tiden fremover vil være tung og fyllt av sorg, men jeg håper dere kan klare å gi og få trøst av deres nærmeste. Vit at det er mange som tenker og føler med dere i sorgen.

Et lite dikt jeg fant, som kanskje kan gi litt trøst.

Et barn flytter hjem av Haldis Reigstad.

Snart reiser jeg, en engel står

Ved sengen min og venter.

I trygge hender hviler jeg når Jesus hjem meg henter.

Jeg flytter ut av kroppen min,

Den blir igjen her nede.

Men alt blir nytt i himmelen, der er det bare glede.

Der er det ingen smerte mer,

Og ingen andre plager.

Der leker jeg med englene

I lyse sommerhager.

Der løper jeg, der danser jeg

I vakre blomsterenger,

Og strekker hele kroppen min

I mosegrønne senger.

Klem
fra
Lula

Fikk min vakre gutt 13/11-05
Lula er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2005, 14:55   #4
Seniormedlem

Nellemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,645
Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære, kjære deg...

Det er like vondt hver gang jeg hører om en ny englemamma - det skulle ikke vært noen av oss, mener nå jeg!

Også jeg trodde at lille Sigurd skulle leve lenger, og sjokket var stort når jeg så at han døde så fort. Jeg vet, av egen bitter erfaring, at den nærmeste tiden er utrolig vond - man er helt utenfor seg selv og tar vel egentlig ikke ordentlig inn alt som skjer. Men husk at det kommer dager etter dette som vil være langt bedre enn de dere har nå.

Og husk å gjør alt dere kan for å ta med dere Sigurd inn i fremtiden. Hvis dere er sammen med ham fortsatt burde dere ta mange bilder, ta vare på noen av klesplaggene hans, litt av håret kanskje, en liten bleie, et kosedyr osv. Det er sånne ting jeg fortsatt kan finne litt vedmodig glede i når jeg minnes min lille englejente.

Husk at du ikke er alene og trenger du støtte og styrke fra noen - så bare be om det. Det er uante ressurser i oss andre englemammaer også.

I never said it would be easy - I said it would be worth it...
Nellemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2005, 16:02   #5
mammabien
Gjest

Meldinger: n/a

Kjære dere, kondolerer Så vondt å lese, håper dere klarer å finne styrke til å komme dere gjennom dagene
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2005, 19:10   #6
Supermedlem

DamarisMamma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Lillesand
Meldinger: 906
DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.DamarisMamma er fantastisk mot andre.

Blir så utrolig trist hver gang jeg hører om nye englemammaer og deres utrolig triste historie..

Mine tanker går til dere nå i kveld..
Ta godt vare på hverandre i tiden fremmover..
Gammel 28-12-2005, 19:13   #7
Veteranmedlem

Inagh sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,574
Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.Inagh har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har tenkt så uendelig mye på dere i jula -
håpet og bedt om at dere skulle få ha lille tapre Sigurd hos dere mye lengre -
men slik skulle det altså ikke være...

Det gjør så vondt å miste et barn -
og det gjør så vondt å begrave barnet sitt...
og det er så utrolig urettferdig at dere må gjennom nettopp dette!

Jeg kommer til å tenke på dere framover også -
og spesielt på dagen lille Sigurd skal begraves.

Måtte dere finne styrke fra hvor man enn finner styrke -
måtte dere finne omsorg og varme fra de rundt dere -
og måtte alle gode krefter være med dere i tiden framover!

Min dypeste medfølelse til deg og familien!

Aina

Inagh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2005, 19:32   #8
Veteranmedlem

Estrella sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 3,092
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.

Kjære deg/dere,
Det er så trist å ønske dere velkommen hit.
Husk å ta godt vare på hverandre og send gjerne en pm hvis du vil snakke.

Gammel 28-12-2005, 20:58   #9
Supermedlem

Linee sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Meldinger: 946
Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.Linee er som en lysfontene.

Mine tanker går til dere...

Historien om Sigurd har vekket mange gamle følelser og tanker hos meg - jeg har gjenopplevd en del fra den gang vi kjempet vår kamp. Smerten og hjelpesløsheten som rår når man kjemper for sitt barns liv er uforståelig og ufattelig - og desto verre blir det når man taper...

Jeg håper dere klarer å stå sammen i tiden som kommer og at dere finner styrke!!

Mange klemmer fra Line

Storebror Alexander's minneside. F.120300, d. 240300 *Always loved, never forgotten...*
Linee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2005, 21:53   #10
Seniormedlem

Bella24 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: I rekkehus
Meldinger: 2,063
Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.Bella24 er fantastisk mot andre.

Hei! Kjenner deg ikke, men vil allikevel kondolere. Så dødsannonsen i avisen i dag, og det rørte ved noe i hjertet mitt. Alltid forferdelig når små barn dør.

Håper du og familien din har god støtte i hverandre, og tar vare på minnene om Sigurd.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:55.