Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-01-2006, 00:15   #1
Supermedlem

dolly 5 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,078
MP Rating: 100% (1)
dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.dolly 5 har mye å være stolt av.
så ufattelig trist

i jan 05 ringer min aller beste venninne til meg å sier, , du ?? jeg er gravid, så du skal bli "tante "i august..
mnd går og hun er i stålende form, hun koser seg med de tre andre barna sine, og vokser sagte men sikkert.tiden går og ca tre uker før termin drømmer jeg om sigrid,
i drømmer ringer hun til meg og hyler :hjelp meg dolly5 dette går galt, hjelp hjelp,, og da våkner jeg..
ligger lenge våken å tenker på det jeg nettopp hadde drømt.. og da kl har blitt ni på morran taar jeg tlf å ringer henne..
jo da,, der var alt bra, oh hun lurer på hvorfor jeg var så bekymret.. så jeg fortalte om den ekkle drømmen min,, så lo vi litt av denne drømmen min..
to uker etterpå blir min sønn lagt inn på sjukehuset, og måtte være der i fire dager,, var der med han og siste natten har jeg samme drømmen på nytt.. og da får jeg ikke sove igjen,,
og tenkte .for en tåpelig drømm..
vi blir utskrivd fra sjukehuset ,og reiser hjemmover, hadde kjørt bil i ti min så ringer min mobil, ser på den at det var henne som ringte,,
og svarer: hei..
jeg hører med en gang at noe er galt,,
hun sier:dette gikk galt det.. de klarte ikke redde ham,, de hadde fått en stor sønn .
seinere fortalte hun meg at fødselen hadde startet og alt var fint, men hun selv hadde sagt til legen at noe var galt, hun følte at ungen ikke lå rett.. og ble undersøkt.. jo den ligger som den skal var svaret hun fikk.. og tiden gikk og hun lå der med vonde rier, og så forsvinner fosterlyden brått,, det ble akutt snitt,,
men tross legens iherdig jobb var det for seint for lille vetle.
og etter samtale med legen viste det seg at gutten hadde liggi med ryggen ned i fødselsåpnoingen, og at navlestrengen hadde slått knute på seg, så han ble kvalt i mors mage..
han var en nydelig gutt, med masse svart hår, og jeg vet at savnet etter ham er enormt, begravelsen var helt forferdelig trist,,
like etter dette skjedde snakker vi sammen på tlf, og hun sa at hun hadde nevt drømmene mine til presten,,og han hadde svart at jeg hadde fått en forvasrel om at det kom til å gå galt,,
noen uker etter denne begravelsen til vetle, får hun nok et sjokk,, hennes mor er død,,

nok en gang sorg for dem.. skulle de aldri få nok??
. men nå er det endelig kommet litt glede innimelom sorgen rett før jul, fant hun ut at hun var gravid på nytt,,
emn hun tør ikke glede seg eller knytte seg til spiren som vokser i hennes mage,, er reddd et går galt igjen

takk til dere som leste dette,, måtte bare få skrivd dette nedet sted,,
min dypeste medfølelse til dere som har mistet et barn ..
dolly 5 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-01-2006, 00:44   #2
Supermedlem

Blomst sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 631
MP Rating: 0% (0)
Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.Blomst er fantastisk mot andre.
Sv: så ufattelig trist

Jeg kjenner jeg grøsser nedover armene, noe så ekkelt. Ekkelt bare å drømme noe sånt og i tillegg er det "sanndrømt"

Din vennine har virkelig godt gjennom litt, men det var koselig lesning at hun er på vei igjen. krysser fingrene for at hun får et problem fritt svanger skap og en lykkelig framtid med den lille

Blomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-01-2006, 07:17   #3
Veteranmedlem

Estrella sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: Akershus
Meldinger: 3,092
Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.Estrella har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 02-01-2006, 11:19   #4
Seniormedlem

Blondie sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 2,097
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 100% (1)
Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.Blondie har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, det er bare forferdelig at flere må oppleve en slik sorg!
Håper hun snart kan klare å glede seg over spiren som vokser i magen og at hun får den hjelpen hun trenger til å bearbeide følelsene i forhold til fødselen!

Ta godt vare på henne - gode venner er veldig viktig!
Gammel 02-01-2006, 12:37   #5
Seniormedlem

Jannis sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: I enebolig
Meldinger: 1,944
Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.Jannis har en strålende fremtid.

Veldig trist å lese, men håper nå at alt går bra med den nye lille spiren, og at venninna di klarer å glede seg over et nytt svangerskap. Det er ikke lett, det vet jeg av egen erfaring.

Hun er heldig som har en så fin venninne som deg, det virker som om du virkelig bryr deg om henne og familien hennes .

Some people only dream of angels. I got to hold one...
Jannis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-01-2006, 14:27   #6
Supermedlem

susanna sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 1,171
susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.

sender en klem til deg og din veninne.
Gutten min døde også fullbåren i magen min pga en knute på navlestrengen.

Så ekkelt med den drømmen og at den viste seg å være sann. Kjempetrist å høre at veninna di mistet moren sin også... Lurer av og til på hvor mye et menneske skal tåle jeg.....

Klem susanna

Ser du stjernene liten, fra der hvor du er? Ser du månen som spegles i vannet?
Ser du vi gråter? Vi har deg så kjær. Vet du hvor dypt du er savnet?
susanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-01-2006, 18:06   #7
Supermedlem

Snus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 732
Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.Snus er fantastisk mot andre.

Uff så trist sender noen klemer

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:21.