i jan 05 ringer min aller beste venninne til meg å sier, , du ?? jeg er gravid, så du skal bli "tante "i august..
mnd går og hun er i stålende form, hun koser seg med de tre andre barna sine, og vokser sagte men sikkert.tiden går og ca tre uker før termin drømmer jeg om sigrid,
i drømmer ringer hun til meg og hyler :hjelp meg dolly5 dette går galt, hjelp hjelp,, og da våkner jeg..
ligger lenge våken å tenker på det jeg nettopp hadde drømt.. og da kl har blitt ni på morran taar jeg tlf å ringer henne..
jo da,, der var alt bra, oh hun lurer på hvorfor jeg var så bekymret.. så jeg fortalte om den ekkle drømmen min,, så lo vi litt av denne drømmen min..
to uker etterpå blir min sønn lagt inn på sjukehuset, og måtte være der i fire dager,, var der med han og siste natten har jeg samme drømmen på nytt.. og da får jeg ikke sove igjen,,
og tenkte .for en tåpelig drømm..
vi blir utskrivd fra sjukehuset ,og reiser hjemmover, hadde kjørt bil i ti min så ringer min mobil, ser på den at det var henne som ringte,,
og svarer: hei..
jeg hører med en gang at noe er galt,,
hun sier:dette gikk galt det.. de klarte ikke redde ham,, de hadde fått en stor sønn .
seinere fortalte hun meg at fødselen hadde startet og alt var fint, men hun selv hadde sagt til legen at noe var galt, hun følte at ungen ikke lå rett.. og ble undersøkt.. jo den ligger som den skal var svaret hun fikk.. og tiden gikk og hun lå der med vonde rier, og så forsvinner fosterlyden
brått,, det ble akutt snitt,,
men tross legens iherdig jobb var det for seint for lille vetle.
og etter samtale med legen viste det seg at gutten hadde liggi med ryggen ned i fødselsåpnoingen, og at navlestrengen hadde slått knute på seg, så han ble kvalt i mors mage..
han var en nydelig gutt, med masse svart hår, og jeg vet at savnet etter ham er enormt, begravelsen var helt forferdelig trist,,
like etter dette skjedde snakker vi sammen på tlf, og hun sa at hun hadde nevt drømmene mine til presten,,og han hadde svart at jeg hadde fått en forvasrel om at det kom til å gå galt,,
noen uker etter denne begravelsen til vetle, får hun nok et sjokk,, hennes mor er død,,
nok en gang sorg for dem.. skulle de aldri få nok??
. men nå er det endelig kommet litt glede innimelom sorgen rett før jul, fant hun ut at hun var gravid på nytt,,
emn hun tør ikke glede seg eller knytte seg til spiren som vokser i hennes mage,, er reddd et går galt igjen
takk til dere som leste dette,, måtte bare få skrivd dette nedet sted,,
min dypeste medfølelse til dere som har mistet et barn ..