Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-12-2005, 17:24   #1
Medlem

mayapia sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Salangen
Meldinger: 246
MP Rating: 100% (3)
mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.mayapia er et navn alle kjenner.
Tenne et lys for lille engeln min.

Jeg vil tenne massevis av lys for min lille engel Mary Kristine

Mamma savne deg enormt mye nu når det e jul & ellers heile året,men når jula sætt inn så e det massevis av følelsa i sving,har vært å tent masse lys på grava di i dag,skulle så gjerne hadt deg her ilag med dine 3 små søstre,gla i deg snuppa mi

mayapia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2005, 17:59   #2
Æresmedlem

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,659
MP Rating: 0% (0)
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tenne et lys for lille engeln min.

http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2005, 19:32   #3
Seniormedlem

Lissie sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 2,100
Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.Lissie har mye å være stolt av.

Lissie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2005, 19:40   #4
Supermedlem

Aischa sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 1,457
MP Rating: 100% (2)
Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.Aischa har en strålende fremtid.

Aischa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2005, 19:47   #5
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2005, 22:51   #6
VIP-Medlem

Mini sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Gjemmer meg...
Meldinger: 7,861
MP Rating: 100% (1)
Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.Mini har et ubeskrivelig bra rykte.

Gammel 27-12-2005, 23:02   #7
Supermedlem

Karly sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 744
Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.Karly er fantastisk mot andre.

Sender deg en

og med termin i feb -09.
Karly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-12-2005, 23:06   #8
Seniormedlem

Miamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,326
Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.

Gammel 27-12-2005, 23:53   #9
Seniormedlem

Heidipus sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 1,986
Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.Heidipus har en strålende fremtid.

Heidipus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-12-2005, 11:02   #10
Supermedlem

susanna sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 1,171
susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.

ja i julen tenker vi alltid ekstra mye på de små vi har mistet

Ser du stjernene liten, fra der hvor du er? Ser du månen som spegles i vannet?
Ser du vi gråter? Vi har deg så kjær. Vet du hvor dypt du er savnet?
susanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:12.