Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-02-2004, 16:02   #1
VIP-Medlem

Nuta sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Ullensaker
Meldinger: 5,651
MP Rating: 0% (0)
Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.Nuta har et ubeskrivelig bra rykte.
Til alle som har mistet et barn

Hei

Jeg driver et forum for oss som har et barn for lite, der er det utrolig mange flotte mennesker som opplever det samme.

Det er et 100% lukket forum så for å få adressen må dere skrive noen ord om dere selv og barnet deres til [email protected]

Klem fra Nuta

Sist endret av Nuta; 04-07-2004 kl 15:17.
Nuta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2007, 03:30   #2
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 782
Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.
Sv: Til alle som har mistet et barn

Hva skjer om jeg blir godtatt?
Må jeg bruke et annet navn enn det som jeg bruker på det andre diskusjonsforumet?
Der bruker jeg Bibbi.

Sist endret av Bibbi; 20-05-2007 kl 02:46. Begrunnelse: Ønsker å slette innlegget
Bibbi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2007, 15:09   #3
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 782
Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.Bibbi har en strålende fremtid.

For en del år siden opplevde jeg det tragiske å miste flere ganger tidlig i svangerskapet. Jeg hadde to ganger utenfor livmoren, begge gangene med hasteoperasjon. Fikk store psykiske problemer, for den gangen var det slik at alle sa jeg bare skulle glemme det å leve videre.
Nå i ettertid savner jeg veldig å ha en grav å gå til, og tenker på det hver dag.
Det kan skape så mange vanskligheter når vi som har mistet tidlig i svangerskapet ikke får sørget ferdig, tro meg.
Hver gang jeg hører om noen som har mistet tidlig gråter jeg, og tenker på at de må få lov til å sørge.
Noen som har det slik som jeg??
Bibbi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2007, 14:24   #4
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,216
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bibbi
For en del år siden opplevde jeg det tragiske å miste flere ganger tidlig i svangerskapet. Jeg hadde to ganger utenfor livmoren, begge gangene med hasteoperasjon. Fikk store psykiske problemer, for den gangen var det slik at alle sa jeg bare skulle glemme det å leve videre.
Nå i ettertid savner jeg veldig å ha en grav å gå til, og tenker på det hver dag.
Det kan skape så mange vanskligheter når vi som har mistet tidlig i svangerskapet ikke får sørget ferdig, tro meg.
Hver gang jeg hører om noen som har mistet tidlig gråter jeg, og tenker på at de må få lov til å sørge.
Hei... Jeg føler liksom ikke at jeg har noen rett til å være her inne, men jeg skjønner akkurat hva du mener. Jeg har hatt to SA`er og en MA. En SA før Thea ble født og en etter. MA`en hadde jeg nå i august. Alle tre gangene var tidlig i svangerskapet, men jeg ble fortsatt lei meg. Fikk null støtte på sykehuset og alle forventer at man bare ska hoppe ut av sengen etter operasjonen og være likeglad! Men det er ikke sånn det funker.. Men som sagt, føler ikke at jeg har noen rett til å være her inne, men jeg ville bare svare på innlegget ditt og si at jeg forstår deg
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2007, 15:31   #5
Medlem

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 193
SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.SuzieQ har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bibbi
For å bli medlem på englesiden må du ha mistet barn etter svangerskapsuke 16.

Føler med deg i dine tap. Har selv mistet i uke 12, uke 19 (derav medlemskapet på englesiden) og uke 7. Etter den første SA'en hadde jeg det helt pyton, tenkte mye på den lille gutten (for det var det) som ikke fikk leve. Da jeg så mistet i uke 19, trudde jeg at jeg skulle gå på veggen. Da kalles det en senabort, men det FØLES som en fødsel, believe me..

Men, det jeg ville fram til, er at det finnes en nettside som heter barnetsomikkeble.com, hvor det er plass for alle som har mistet, når som helst i sv.skapet.
Gammel 03-09-2007, 18:27   #6
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av SuzieQ
For å bli medlem på englesiden må du ha mistet barn etter svangerskapsuke 16.

Føler med deg i dine tap. Har selv mistet i uke 12, uke 19 (derav medlemskapet på englesiden) og uke 7. Etter den første SA'en hadde jeg det helt pyton, tenkte mye på den lille gutten (for det var det) som ikke fikk leve. Da jeg så mistet i uke 19, trudde jeg at jeg skulle gå på veggen. Da kalles det en senabort, men det FØLES som en fødsel, believe me..

Men, det jeg ville fram til, er at det finnes en nettside som heter barnetsomikkeble.com, hvor det er plass for alle som har mistet, når som helst i sv.skapet.
Takk for god idè... Men jeg kommer ikke inn på barnetsomikkeble.com Sikker på at det er riktig adressen?
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2007, 18:34   #7
Seniormedlem

MissPhun sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,542
MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88
Takk for god idè... Men jeg kommer ikke inn på barnetsomikkeble.com Sikker på at det er riktig adressen?
http://www.barnetsomikkeble.no/
Gammel 06-09-2007, 08:17   #8
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Takk! Kjempe fin side...
Gammel 23-04-2008, 22:02   #9
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Sted: meland
Meldinger: 2
Blogginnlegg: 1
Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.Silje85 er som en lysfontene.
lei_seg Sv: Til alle som har mistet et barn

Sitat:
Opprinnelig postet av Nuta Vis post
Hei

Jeg driver et forum for oss som har et barn for lite, der er det utrolig mange flotte mennesker som opplever det samme.

Det er et 100% lukket forum så for å få adressen må dere skrive noen ord om dere selv og barnet deres til [email protected]

Klem fra Nuta

Hei..
I år 2005 døde min lille gutt på 8 mnd. Eg vet enda ikke en sikekr grunn på hva som skjedde og kommer nok aldri til å få vite det. Men har slått meg til ro med tanken på at eg ikke får ett sikkert svar.
Eg har fått to jenter.Elste jenta er frisk men minste jenta er født med lavtstoffskifte.
Eg har ikke hatt mange å snakke med ang gutten min så eg har taklet det meste på egenhånd.

Det går ikke en dag uten at eg savner min lille gutt.
Silje85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:41.