Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-03-2007, 13:23   #1
Medlem

Klump sin avatar

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 230
MP Rating: 0% (0)
Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.Klump har mye å være stolt av.
Til Isa og Noah, mine to små englebarn

Dette er et dikt jeg skrev til mine to små englebarn, Isa og Noah, etter at jeg mistet dem.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 25-03-2007, 14:33   #2
VIP-Medlem

lille krølle sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oppegård
Meldinger: 6,691
MP Rating: 100% (2)
lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.lille krølle har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Til Isa og Noah, mine to små englebarn

Gammel 25-03-2007, 15:13   #3
Seniormedlem

SuperiorH sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Akershus
Meldinger: 1,714
SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.SuperiorH har et ubeskrivelig bra rykte.

Virkelig nydelig..

Mamma til to vakre jenter og en liten englegutt.
SuperiorH er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2007, 19:25   #4
Medlem

anne83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 160
anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.anne83 er et navn alle kjenner.

Dette var et nydelig dikt
Gammel 25-03-2007, 19:46   #5
Gri
Veteranmedlem

Gri sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,392
Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.Gri har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig, og både trist og godt dikt.
Gammel 26-03-2007, 00:52   #6
Medlem

Mamma til go'guttene sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 491
MP Rating: 100% (1)
Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.Mamma til go'guttene er fantastisk mot andre.

Nydelig dikt!

Du er flink til å sette ord på følelser. Fra en englemamma til den andre
Gammel 26-03-2007, 07:16   #7
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,195
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig dikt Klump
Gammel 26-03-2007, 11:27   #8
Supermedlem

Jalapeno sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 524
Blogginnlegg: 4
Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.

kjempe nydelig dikt
Gammel 26-03-2007, 19:54   #9
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,483
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

Nydelig dikt
Gammel 29-03-2007, 22:13   #10
Supermedlem

sommerbaby sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 749
sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.sommerbaby har en strålende fremtid.

Utrolig nydelig dikt

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:47.