Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vi som har et barn for lite
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2005, 20:34   #1
Mia
Seniormedlem

Mia sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,683
MP Rating: 0% (0)
Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.Mia har mye å være stolt av.
Til min elskede gutt...

Mitt ynglings-dikt til gutten min som døde for 2 1/2 år siden.
Han ville blitt 6 år nå i September.

Diktet er skrevet av Magdalene Langset.

Ser du stjernene, Liten, fra der hvor du er?
Ser du månen som speiles i vannet?
Ser du vi gråter? Vi har deg så kjær.
Vet du hvor dypt du er savnet?

Fryser du, Liten -Eller har du det godt?
Sprer du tannløse smil over verden?
Er du redd? Er du ensom? Kanskje savner du oss?
Har du kjærlighet med deg på ferden?

Kjempet du, Liten, før du reiste fra oss?
Fikk du med deg alt det du trengte?
Fikk du du omsorg og lykke og kjærlighet nok?
Merker du hvordan vi lengter?

Kan du høre meg, liten? Når tankene frem?
Kan du gi meg det svaret jeg trenger?
Er du omsvøpt i glede og varme og fred
i hvile på dunmyke senger.

Elskede unge, får vi treffes igjen?
Det er blitt så stille her hjemme.
Takk for tiden vi hadde deg her,
og for alt det vi aldri skal glemme...

Sist endret av Mia; 03-09-2005 kl 14:50.
Mia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2005, 22:10   #2
VIP-Medlem

Fadese sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 5,026
Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.Fadese har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Til min elskede gutt...

Å gurimalla, nå griner jeg fryktelig her....

Kan ikke annet enn å sende deg de varmeste klemmer
Fadese er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2005, 22:15   #3
Seniormedlem

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,897
Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.Hannamoren har en strålende fremtid.

Det var utrolig vakkert. Har du skrevet det selv?

Gammel 03-09-2005, 09:12   #4
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2004
Meldinger: 11
erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.erteblomst er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Diktet heter "Til Sigrid". Det er skrevet av Magdalene Langset etter at lille Sigrid døde 6 1/2 måned gammel i 1988.
erteblomst er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2005, 13:36   #5
sannereg
Gjest

Meldinger: n/a

så vakkert et dikt, man setter virkelig pris på det man har når man hører det.sender deg omtanke og varme
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2005, 13:44   #6
Seniormedlem

CarinaL sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Bodø
Meldinger: 2,709
CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.CarinaL har mye å være stolt av.

Det var et nydelig dikt! Jeg ble veldig rørt!

Bloggen min!
CarinaL er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2005, 17:05   #7
Supermedlem

susanna sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Meldinger: 1,171
susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.susanna har en strålende fremtid.

ÅÅÅ får tårer i øynene.
Dette er også mitt yndlingsdikt etter at vi mistet gutten vår for 3år siden.

Sender deg en klem, vet det blir tøffe dager for deg på 6års dagen hans. Angtagelig blir hele September mer eller mindre trist og vanskelig.

Klem

Ser du stjernene liten, fra der hvor du er? Ser du månen som spegles i vannet?
Ser du vi gråter? Vi har deg så kjær. Vet du hvor dypt du er savnet?
susanna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-09-2005, 18:32   #8
Medlem

Bolla baby sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 381
Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.Bolla baby er som en lysfontene.

Nydelig! Har helt klump i halsen..Ønsker å si noe for å trøste men vet ikke hva.
Sender mange varme tanker til dere.
Gammel 03-09-2005, 18:51   #9
Seniormedlem

Honey sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: I huset mitt..
Meldinger: 1,787
Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.Honey har en strålende fremtid.

Å kjære deg Mia, for et utrolig vakkert dikt. Blir helt sikkert ekstra tungt rundt bursdager o.l. ja, så sender dere mange varme tanker og gode
Gammel 03-09-2005, 20:17   #10
Medlem

Carine sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Konnerud, Drammen
Meldinger: 147
Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.

Så nydelig dikt, Mia!!
Vi har nettopp mistet vår nydelige lille jente, og jeg ser for meg mange år med slike merkedager du opplever. Takk for at du delte det med oss

Carine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:31.